“Mr. & Mrs. Smith” er desværre en meget ujævn filmoplevelse. Filmens to stjerner er tiltalende og karismatiske, men de er desværre omsluttet af et sørgeligt hulrum, der gør denne potentielt forrygende action/romantik/komediefilm til en mindre interessant filmisk døgnflue. Filmen bliver dog præsenteret fornemt og ekstramaterialet er godt – især filmens fans vil garanteret blive tilfredsstillet på den front. Med ovennævnte forbehold i mente, kan jeg nu alligevel godt anbefale denne dvd til fans af genren og det nyopståede Mr. & Mrs. Pitt par.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Bobby Singer 18 år siden

Jeg var inde og se den med en ven og veninde.

Vi synes alle sammen at den var rigtig fed, så 5/6.

Men tror også at det er en film man får mest udaf at se sammen med nogle venner i weekenden.
Idjit
Gravatar

#12 filmz-Mizz-freak 17 år siden

hold da kæft , en bundskraber !+!

total ligegyldig handling , og For SATAN Brad Pitt , hvor er dit talent og charme som man så i En Vampyrs bekendelser og Seven forsvundet , og Angelina Jolie , der efter min mening er den mest overvuderede kvinde efter Paris Hilton er lige til at krumme tæer over . hun spiller konstant på sit "sexappeal" og truttende læber , og hun har så lidt charme som et baseball bat ! spildte timer af mit liv !
Gravatar

#13 Patriarch 17 år siden

Har ikke set filmen - men jeg huggede gerne til hende hvis hun spurgte pænt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 filmz-Liou 16 år siden

Ikke andet end en tåbelig action film... ideen bag filmen er måske ikke fuldkommen idiotisk men sådan fremstår filmen desvære. 2 ud af 6

Skriv ny kommentar: