“Nacho Libre” er en spøjs lille film – aldrig decideret dårlig, men ej heller decideret god, med en ubetragtelig mængde effektive jokes. Jack Black er god, men selv en talentfuld komiker som Black kan ikke forhindre én i løbende at stirre på uret. Dvd’en byder ved første øjekast på en fin mængde ekstramateriale, men kvantiteten overgår kvaliteten. Kommentarsporet er ringe, de slettede scener lettere overflødige, mens de få inkluderede featuretter er ganske gode. Præsentationen af filmen er fin, så fans kan roligt lægge den i indkøbskurven. Men er man bare ude på et godt grin, så er der talløse andre bedre Jack Black komedier derude.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 blahblah 17 år siden

Var da længe I var om at komme ud med den anmeldelse.
Gravatar

#2 The Insider 17 år siden

På trods af, at filmen blev udgivet medio december, så fik Filmz ikke dvd'en før midten af januar, og derfor har det ikke været muligt at forfatte en anmeldelse før nu.
War. War never changes.
Gravatar

#3 chandler75 17 år siden

Med andre ord havde The Insider glemt, at den lå i bunden af hans bugende bunke af anmelder-dvd'er ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 chuck 17 år siden

Havde virkelig set frem til denne film, da jeg elsker Jack Black og Napoleon Dynamite. Største filmskuffelse i 2006. 1/6
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#5 filmz-kikuchiyo 17 år siden

Jeg morede mig enormt, men så den også sammen med nogle mennesker der syntes den var sjov - det plejer jo at hjælpe lidt...

Meeeeen det er nok ikke en film man gider at se flere gange.
Gravatar

#6 filmz-Chemic 17 år siden

#4
My words exactly!
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#7 filmz-gofferoffer 17 år siden

Havde ingen forventninger til denne film, men det var en glædelig overraskelse. Mange klichéer, men nogle særlige øjeblikke, der fik et par grin frem. Er enig i antallet af stjerner.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.

Skriv ny kommentar: