“Next” er Hollywood-underholdning af værste skuffe. Et håbløst plot, flade karakterer og gumpetunge dialoger gør det ud for et forsøg ud i sci-fi-genren, der har repræsenteret beslægtede film adskillige klasser højere, end hvad der her viser sig at være tilfældet. Filmen er fra start til slut et forudsigeligt opkog af genrens foreskrifter, og det havde unægteligt været befriende at besidde de samme forudseende evner som Nicolas Cages hovedkarakter, så det havde været muligt at styre udenom.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-DocDoom 16 år siden

#10: Så tænk på Nicholas Cages stakkels figur! Han brugte mindst et par døgn ekstra, for han skulle jo det hele igennem flere gange :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#12 filmz-smedt-meister 16 år siden

total kedeligt og mega uoriginalt...ZZZzzzZZZzzzZZZzzz
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#13 mimic 16 år siden

12, og hvor mange originale film er der idag? :)
Gravatar

#14 casper 16 år siden

Jeg synes nu den var okay, men det er nok også fordi, det sidste han har lavet ikke har haft så meget kød på. jeg var da godt underholt så læng det stod på.

Ghost Rider kunne jeg også godt lide, ellers synes jeg der er gået for meget drama i det, kunne tænkte mig han lavede noget i stil med Rock,Con air og Face off, altså lette action film.

Men er jeg den eneste det synes han ser ud til at kede sig i de sidste han er kommet med
Gravatar

#15 Riqon 16 år siden

Så var den da vist heller ikke værre. Ja, plottet er usammenhængende, og karaktererne er flade og irrationelle, men den formår nu alligevel at underholde med sine mange små forudsigelser. Har set den 2 gange, og jeg syns faktisk bedre om den anden gang. 3/6
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16 Lady-Knight 16 år siden

Der er nogle vildt fede scenr i denne film :P, men jeg blive skii skuffet over slutningen - havder sådan nogle slutninger - sys at det dødlage det for mig.
Gravatar

#17 Petrescu 16 år siden

En sci-fi film lige under middel, dog ikke lige så lam som Paycheck.
Man skal lige greje slutningen, men min fortolkning er:
At han ser Liz, som den eneste længere tid ud i fremtiden end 2 minutter, forstår man til sidst da hun åbenbart formår at forstærke hans evne.
At kærlighedshistorien mellem de to er utroværdig og klodset, er en anden sag


Men alt i alt, så vil jeg nok give anmelderen ret i karakteren 2/6
Gravatar

#18 filmz-Streetking 16 år siden

jeg syntes du som anmelder er en opblæst nar!

var lige ved at gå forbi denne film fordi du rakkede den så meget ned som du gør i denne anmeldse... jeg syntes faktisk at det var en meget go film, syntes i anmelder skulle stikke piben ind og ikke være så kritiske og komme ned fra den høje hest! I er IKKE bogard!!!!
Gravatar

#19 wiseguy 16 år siden

#18 LOL :o) det mest ufrivillige morsomme indlæg, jeg har læst herinde i meget lang tid :o) Af hjertet tak! Kl. er ikke en gang 7 og jeg griner allerede :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#20 filmz-Whitetrash 16 år siden

18: Prøv med:

"Jeg syntes, AT du som anmelder er en opblæst nar!

"JEG var lige ved at gå forbi denne film, fordi du rakkede den så meget ned, som du gør i denne anmeldse... Jeg syNes faktisk, at det var en meget goD film. JEG syNes, AT i anmelderE skulle stikke piben ind og ikke være så kritiske, og AT I SKULLE komme ned fra den høje hest! I er IKKE ANSAT PÅ BogarT!!!!
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.

Skriv ny kommentar: