Når filmens ‘helt’ er den hvide middelklassemand fra prøveløsladelseskomiteen, der med et overlegent smil og en lille tale om anstændighed nægter at sætte Elbas karakter fri, så er der altså et eller andet grundlæggende galt. Når jeg ser på listen over de film, der aldrig fik dansk biografpremiere, så kan jeg kun tude over, at pladder som “No Good Deed” gør. En film ganske uden kvaliteter. Undgå den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Silver666 9 år siden

Gnav pot der ikke kan finde ud af at se professionelt på en film.
Uanset om den her film er dårlig eller ej?
så er din anmeldelse forfærdelig bla fordi du køre en personlig pive kampagne over andre film som ikke får DK premire hvad fanden er det for en uproffesionel vinkel at bringe i en anmeldelse?
.Du skulle ikke havde lov til at anmelde film.
Tag en Treo og gå i seng hvis du forstår sådan en lille en
Gravatar

#2 NadiaRegitze 9 år siden

Hvad er problemet? Dansk biografdistribution har længe haft en særdeles sær udvælgelsesmetode og det er da værd at notere i en anmeldelse. En film som Snowpiercer bliver vraget til fordel for film som No Good Deed, der ikke har noget nyt at byde på. Om ikke andet er det da altid et krav at en anmelder har sat sig ind i selve filmbranchen og formår at sætte sin anmeldelse i relief. Jeg har aldrig oplevet Johnny Vinther levere en dårlig anmeldelse netop pga. denne viden og hans formidable evne til at formidle både den og hver enkelt film.

Og så skal "køre" for resten staves med nutids-R i ovennævnte sammenhæng og "professionel" staves med ét f og to s'er, hvis du forstår sådan en lille én.
Gravatar

#3 Kau 9 år siden

Jeg synes det er en aldelese fremragende anmeldelse, spot on !

Skriv ny kommentar: