Der er kun én ting, som folkene bag årets sandsynligvis værste film, “Norbit”, virkelig kan prale med, og det er, at de har formået at få et makværk som “Big Momma’s House 2” til at ligne en anstændig komedie. Plat, forudsigelig, kedelig, uoriginal og hæslig er blot en håndfuld af de utallige negative adjektiver, der kan associeres med “Norbit”. Filmen ser dog glimrende ud på dvd og lyder også ganske godt. Derudover er ekstramaterialet nogenlunde, så udgivelsen anbefales til sadomasochister, der foretrækker film som torturmiddel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Bates 16 år siden

ifølge anmeldelsen...nej.
Gravatar

#12 jessup 16 år siden

#4 det skal man huske på - når man pines af en film så er der altid nogle originaler et eller andet sted, der synes at filmen er manna fra himlen.
This is just until June
Gravatar

#13 erikjust 16 år siden

Hvis man skulle torturere fanger til en tilståelse skulle man gøre det med en tre retters menu af film.

Man starter med Steven Spielbergs War of the Worlds som forret går så net videre til Bays Transformers som hovedret og så tilsidst denne her som dessert.

Hvis fangerne ikke er møre og klar til en tilståelse efter det, kan man altid drysse en smugle aften kaffe og mellemmåltider i form af X-Men 3 last stand og Spider-Man 3.

Og skulle de ikke virke kan man altid gå lidt hårde til den ved og bruge Catwoman og Dragon Ball the live action movie (jep den findes og ja den er dårlig den fik 2 stjerne i alt på IMDB)

Hvis fangen ikke er hjernedød og savlende på det tidspunkt kan man altid begynde og true med genudsendelser.
Gravatar

#14 filt 16 år siden

#13
Hvis fangen ikke er hjernedød og savlende på det tidspunkt kan man altid begynde og true med genudsendelser.

Bedre at fortælle ham at de bliver vist på maven af en Teletubbie, og derfor allesammen kommer igen lige bagefter. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#15 Winniepooh 16 år siden

Jeg så traileren og var godt klar over det ikke var noget for mig.

Jeg synes den første Nutty professor film var virkelig ringe.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#16 The Watcher 16 år siden

Jeg synes det er en okay film, og fatter ikke hvorfor folk herinde skal rykke film ned i det sorte hul bare fordi de ikke kan lide dem, tænk på fucking andre end jer selv, der er sikkert mange der heller ikke kan fordrage de film i sætter pris på.
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#17 Spanner 16 år siden

...og de er så velkomne til at have deres mening og til at give den til kende.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 MikkelHJ 16 år siden

#15 Jeg kan nu meget godt lide den første The Nutty Professor med Eddie Murphy. Der er dog intet, der slår originalen med Jerry Lewis. Han er fantastisk i dobbeltrollen som Professor Julius Kelp og Buddy Love, ligesom Stella Stevens er forrygende fræk i rollen som Stella Purdy, en af hans elever. Derudover kan jeg rigtig godt lide filmens underliggende tema om alkoholisme. Og så er det skægt, at folkene bag Simpsons har hentet inspiration til John Frink i The Nutty Professor. I Treehouse of Horror XIV kommer vi så tilbage til det oprindelige udgangspunkt, da Jerry Lewis lægger stemme til Professor John Frink, Sr.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#19 Bony 16 år siden

#16 - Jeg synes ærlig talt at filmen stinker og fatter ikke hvorfor nogen herinde skal rykke filmen frem i lyset bare fordi at de kan li' den. Tænk på fucking andre end jer selv, der er sikkert mange der godt kan fordrage de film i sætter pris på.


Øhh...? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#20 Yoda 16 år siden

#19

Good one - og lige i øjet ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: