Der er kun én ting, som folkene bag årets sandsynligvis værste film, “Norbit”, virkelig kan prale med, og det er, at de har formået at få et makværk som “Big Momma’s House 2” til at ligne en anstændig komedie. Plat, forudsigelig, kedelig, uoriginal og hæslig er blot en håndfuld af de utallige negative adjektiver, der kan associeres med “Norbit”. Filmen ser dog glimrende ud på dvd og lyder også ganske godt. Derudover er ekstramaterialet nogenlunde, så udgivelsen anbefales til sadomasochister, der foretrækker film som torturmiddel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lard Hanson 16 år siden

Den suttede :(
Gravatar

#2 Patriarch 16 år siden

Noget siger mig jeg ikk evil kunne lide denne film ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 chuck 16 år siden

Surprise surprise. Den ligner en stinker af stor karat.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4 filmz-tED 16 år siden

Husk at den ikke er lavet til jer.

Ifølge IMDB havde den omsat:

$95,323,496 (USA) (29 April 2007)
Gravatar

#5 filmz-helltrucker 16 år siden

Jeg kunne aldrig drømme om at nærme mig Norbit - men tak for en afsindig morsom anmeldelse! Elsker at læse anmelderes uforbeholdne mening om elendige film, der som oftest er langt sjovere end de film, de omhandler.
Klart!
Gravatar

#6 Bony 16 år siden

#4 - Skriv det på en plakat og send den til Brian Robbins?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 16 år siden

De kunne have gjort den endnu dårligere: Martin Lawrence kunne have haft en rolle.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#8 Yoda 16 år siden

#4

Det er fløjtende ligegyldigt, hvem filmen er lavet til - det er stadig lort af den mest stinkende slags!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 loki 16 år siden

#4 Det siger en helt del...

#5 Bingo! Trykkede kun på anmeldelsen i håb om at se denne "film" få tæsk. (Og jeg har endda kun været udsat for traileren lol)
www.peakoil.dk
Gravatar

#10 filmz-Is 16 år siden

Har ikke set filmen.. Ville bare høre om den overhovedet var lidt morsom...?

Skriv ny kommentar: