“Oh Happy Day” er Hella Joofs anden film som instruktør, og selv om den på ingen punkter er over gennemsnittet, er det alligevel en ganske udmærket film, som får fortalt sin historie. Desværre har Joof i visse scener en klam tendens til at bruge flere tåbelige symboler end John Woo i en Hongkong-film fra 80’erne, og slutningen er decideret til at kaste op over.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 [email protected] 19 år siden

Hej
Vi var i Biocity Tåstrup og se filmen (Oh happy day). Jeg kan ikke forstå at man flere gange under filmen kunne se mikrofonerne hænge ned øverst i billedet.
Er det en fejl eller mon bevidst...???

P
Gravatar

#2 filmz-madsen 18 år siden

Jeg havde nu håbet på en komedie, men alle de sjove kommentarer var ligesom fyrret af i traileren. Skuffende..
- det eneste positive ved den film, det var Lars Hjortshøj, men ham så man nok højest i ti minutter af filmen.

Set i Palads (Århus)

// Mads
Gravatar

#3 dslacker 16 år siden

Synes egentlig filmen giver en meget god forklaring på hvorfor leverpostejs sekulariserede danskere synes gospel er "sjov" og en realistisk lille film - slutningen er dog noget særpræget.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#4 kasper0204 16 år siden

Jeg kunne nu godt lide hende der bare ikke kunne finde ud af engelsk! Hun fik mig sgu til at grine højlydt!

"Fat idea!!" haha

Skriv ny kommentar: