Nysgerrige og historieinteresserede børn og unge vil garanteret more sig gevaldigt, og “Oskar og Josefine” er langt fra så barnlig og overfladisk, at de lidt ældre ikke kan overleve at kigge med. Manglen på ekstramateriale er lidt ærgerlig, men denne ganske underholdende familiefilm bliver præsenteret godt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Randy Savage 18 år siden

stavefejl i 6. linie :D
Gravatar

#2 chandler75 18 år siden

Har du aldrig set julekanderen? ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 davenport 18 år siden

Faktisk en overraskende god anmelselse, filmen og dens targetaudience taget i betragtning.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 filmz-ne 18 år siden

den R totalt go ( fordi Mikkel k R med) syndes osse de R måske lidt underlig men SEJ :D
Gravatar

#5 filmz-Exitium 18 år siden

"osse de R"

Mener du: OGSÅ DE ER.............?
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#6 filmz-kamela 17 år siden

jeg syns at vi skal se filmen ..og det håper i vil ikke .. jeg vil så garne se filmen
Gravatar

#7 Bohemian 17 år siden

huh ?
Free in serenity.
Gravatar

#8 Nicki52 14 år siden

Filmen er faktisk rigtig god og Mikkel Konyher gør det bedre end Razz som Oskar. Jeg elsker film med tidsrejser.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 MOVIE1000 14 år siden

Jeg kan ikke se meningen med denne film, djævelen vender tilbage for at give josefine en tidsrejse, fordi han har regnet ud at hun dummer sig i fortiden, så kan hun ikke gøre noget i fremtiden hvilket også ville betyde at der ikke ville have været nogen julekalender.

1/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Nicki52 14 år siden

Det er en spin-off til julekalenderen. Hun gjorde noget meget egoistisk sidste gang hun rejste i tiden, som hun med nød og næppe rettede op på. Så nu vil hun gøre noget der ikke er egoistisk. Redde syge mennesker med nymodens medicin, men det giver bagslag for Thorsen har en plan. Han vidste de ville tro hun er en heks hvis hun helbredte de forskellige syge. Men heldigvis er der kloge blandt Oskar og Josefine.
Er sur over der ikke kommer flere film, eller en serie der hedder Oskar og Josefine.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: