“Over hækken” skal nok vække begejstring, og med rette. Det er både en rigtig familiefilm, men også et herligt skud på stammen af animationsfilm, der kan nydes uden forbehold. Man er fremragende underholdt hvis man endnu ikke helt har glemt sin barnlige sjæl og tør overgive sig og lege med.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 mcdave 17 år siden

var egentligt lidt skuffet, eller også var det måske fordi jeg var lidt halvsløj.. var inde og se den i biocity i går...
først stjernerne: 4/6 fra mig...
syntes slet ikke den var lige så morsom som pixars Cars, men var bestemt underholdt, men hvor cars var en stor tour de force i mavemusklerne, syntes jeg de sjove øjeblikke i over the hedge var spredt lidt for meget ud... måske var dyrene simpelthen for pæne alle sammen...
men det jeg savnede allermest i en "kup"film som denne, var simpelthen lidt mere olsenbanden!... der manglede en detaljering af planerne med dertilhørende skøre indfald... jeg savnede simpelthen at høre: " jeg skal bruge; danebrog, den lille havfrue, livgarden, fiskesnøre, tyggegumi, og en kasse øl.
Gravatar

#12 elwood 17 år siden

shitty Good RJ

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg er enig om detaljering af planerne # 11!
Hammy og Ozzie stjal hver en scene!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#14 filmz-kk 17 år siden

MEGA GOD! og sjov!
Gravatar

#15 pulse83 17 år siden

Jeg grinte ikke igennem en eneste gang. Trak højst på smilebåndet en gang imellem. Derudover var historien ud over at være tynd, også meget forudsigelig. I mine øjne er det kun Pixar der virkelig kan finde ud af at lave animations-film, der fungerer på alle niveauer. 6/10
Excuse me, Flo!
Gravatar

#16 filmz-vassago 17 år siden

#15: "I mine øjne er det kun Pixar der virkelig kan finde ud af at lave animations-film, der fungerer på alle niveauer."

Kan du så heller ikke li' film (hvis man tager CGI-film) som: "Shrek", "Shrek 2", "Final Fantasy", "Antz", "Ice Age", "Ice Age 2"?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 pulse83 17 år siden

#16 Nej. Jeg har ikke set Final Fantasy, men de andre siger mig heller ikke specielt meget. "Shrek 2" er den sjoveste af de nævnte, men kun pga. Murphy og Banderas...og Pinnochio.

Jeg syntes oftest at Pixar ikke kun har den bedste animation, men også den bedste historie og de bedste karakterer. Og klart den bedste humor. Men det er jo en smagssag. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#18 El vez 17 år siden

#17 Giv Miyazakis film en chance - prøv at tjekke Chihiro og Heksene eller Princess Mononoke ud.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#19 pulse83 17 år siden

#18 Når jeg snakker animation, mener jeg computer-animation. Miyazaki's film er ganske fremragende, men slet ikke sammenlignelige med de store amerikanske produktioner. Det er nogle helt andre præmisser at de hver for sig arbejder med. Miyazaki går langt dybere, uden så meget humor, hvor de amerikanske er overfladiske, men med meget humor som drivkraft.

Chihiro er blandt mine absolutte favoritter.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#20 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg har set Over Hækken fire gange i biografen nu.
Husk at blive under rulleteksterne!
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: