“Over hækken” skal nok vække begejstring, og med rette. Det er både en rigtig familiefilm, men også et herligt skud på stammen af animationsfilm, der kan nydes uden forbehold. Man er fremragende underholdt hvis man endnu ikke helt har glemt sin barnlige sjæl og tør overgive sig og lege med.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-NeoDk 17 år siden

Yeah :D

Denne her film er total god og total fed

Hammy er også den sejeste, glem alt om Matrix time til I har set Hammy time i filmen ;D
Gravatar

#2 filmz-bullettooth 17 år siden

så den forpremiere sidste lørdag i cinemaxx.... Jeg var underholdt, mine unger var underholdt, og det lød som om resten af salen også var det..... I bund og grund er det jo bare en ny ani-film i rækken, og der ikke noget nyt som sådan. Bare en samling sjove figure med en mission. Men så længe man griner og ikke keder sig, så er det nok til mig...4/6 herfra
--------- for rent ---------
Gravatar

#3 filmz-Duke Nukem 17 år siden

Har forudbestilt den hos axelmusic.dk da den kommer på dvd den 17/10 som R1
Nobody steals our chicks... and lives!
Gravatar

#4 filmz-Narniabæver 17 år siden

Et af årets bedste film!

10 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#5 filmz-wetfox 17 år siden

#4

Stoler ikke på ord fra bævere
Gravatar

#6 filmz-Narniabæver 17 år siden

Meget morsom Wetfox!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#7 filmz-wetfox 17 år siden

Tak tak, jeg er stand-up ræv
Gravatar

#8 Vestas 17 år siden

Jeg så filmen om bord på et fly for to uger siden og kan helt klart anbefale den. Især egernet med Steve Carells stemme er ikke til at stå for. Om man så absolut skal se filmen i biografen kan diskuteres. 7 eller 8 ud af 10.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#9 filmz-vassago 17 år siden

...var færdig af grin flere gange :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 elwood 17 år siden

Meget sjov film, selv om historien var velkendt, og den var forudsigeligt som pokker, følte jeg mig godt underholdt, var især færdig af grin over de total overdrevet ting der skete, hvor man så det ude fra rummet af.

Og Willam Shatner var meget sjov, som den teatralske(sikkert stavet forkert) Pungrotte.

og ja Steve Carrel, er i topform som Hammy, var færdig af grin flere gange, Laser pointeren f.eks.

og så var der lige hele planlægningen, med "The traps are here..."
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: