Sammenlagt sidder man med en flot DVD-udgivelse, der virkelig er værd at eje hvis man er P.I.S. fan, men det manglende widescreen format, og manglen på sjove fraklip, giver en smule bitter smag i munden. Man kan jo så håbe på, at der kommer en ny omgang P.I.S. med en ny DVD udgivelse hvor der samles op på disse “fan-godbidder”.

Så selv om der er nogle få punkter der trækker ned, syntes jeg stadig at udgivelsen skal have 5/6 som tak fordi P.I.S. er udkommet på DVD. Lad det være en opfordring til andre danske tv-produktioner.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 evermind 19 år siden

"Hvis vi ikke var her, ville der være ragnarok! Der ville være F-16 i gaderne! Der ville være tanks! Der ville være mænd med køller!"
- J. Schmidt, Politiets Indsatsstyrke

Godt vi har P.I.S.!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

... og hvad prøver du at sige med denne tråd evermind ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 evermind 19 år siden

At uden P.I.S. ville verden være et andet sted at leve i. Det er John Schmidt og hans folk, der sørger for, vi kommer sikkert hjem om aftenen og kan spise brun sovs og kartofler!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Hmmm ... jeg er nu mere til stegt flæsk og persillesovs og en god mørk øl :o)

Sjovt med denne tråd for jeg sidder og genser P.I.S. lige nu, den er nu ganske morsom. Men det må være en slem bet at gå fra betjent hos PET til sælger hos Toyota :-P
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 mar16 16 år siden

og så tar man på, blir racist og sadist og blå...
Gravatar

#6 Michael2t 13 år siden

Øhm... Helt ærligt hvorfor skal der bruges flest kræfter på at fortælle hvor flot menuen er i en anmeldelse af selve serien? Ikke nok med at det er uinteressant, det er også fuldstændig uvedkommende for anmeldelsen. Det er altså alt, alt for billigt!
Gravatar

#7 evermind 13 år siden

#6 Det genopliver du så til sammenligning en 6 år gammel tråd for at sætte spørgsmålstegn ved ...? :)

EDIT: 7½ år gammel tråd endda ...! :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 filmz-Utyske 13 år siden

Holy thread resurrection, Batman!

Anmeldelsen er fra 2003, der er altså sket lidt udvikling i filmz' anmeldelser siden. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: