Jeg må virkelig sige at jeg er imponeret over denne film, skuespillet er i top, spændingen er næsten ikke til at holde ud, og rent teknisk er denne film noget af det flotteste jeg har set længe. David Fincher beviser endnu engang at han er blandt de bedste instruktører. Se denne film… du vil ikke blive skuffet!!!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Yasw 22 år siden

Jeg glæder mig ihvertfald til jeg skal se den på tirsdag :-)
Gravatar

#2 filmz-Yasw 22 år siden

Uha, den var sq spændende. Mere er der ikke at sige.
Gravatar

#3 filmz-KrokoHunter 20 år siden

Jeg kan jo kun være enig. Rent visuelt er denne film genial. Det har alle Finchers film nu været. Jeg kan ihvertfald ikke nævne en, hvor man ikke bliver visuelt overvældet.

Fed gennemført film. Fincher er genial. Han sætter standarder, som mange burde tage sig sammen til at prøve at følge, men de er sq en flok slapsvanse.
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Jeg fatter bare ikke hvordan Raul kan få en forhammer i synet, styrte 3 etager ned, og alligevel komme tilbage. Det er vel bare et til tilfælde af 'Die Hard Syndromet' i guess..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

#3 BTW fedt at du replier til en post der er over et år gammel.. Det burde der være flere der gjorde.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#6 Hasselguff 20 år siden

LOL - det er rart at se et gammelt forum omkring David Fincher springe til live igen...

Så kan vi jo passende viderebringe nyheden om, at der skulle være en special edition på trapperne af "Panic Room". Finchers kollega Roger Avery har udtalt, at han rent faktisk har set dele af det ekstramateriale, som vil komme med på den snarligt færdige DVD.

Der foreligger dog endnu ingen officiel annoncering...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#7 The Insider 20 år siden

#6, har de ikke sagt det, siden filmen blev udgivet i biografen? Vi skulle også for længst have fået en SPECIAL EDITION DVD udgave af "The Game"...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: