“Parker” er flot filmet, godt iscenesat og overraskende medrivende. Der opfindes ikke den dybe tallerken, og det er heller ikke en film, man husker længe. Men man glemmer den heller ikke nødvendigvis, lige når man går ud af biografen, og om ikke andet har man været rigtig godt underholdt. Jennifer Lopez fortjener virkelig ros for at udnytte potentialet i sin karakter fuldt ud, og har man lyst til noget uforpligtende underholdning, som ikke behøver være helt lige så hjernedødt som visse andre spændingsfilm, så kan “Parker” klart anbefales.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 KasperBS 11 år siden

Uhh jeg skal ind og se den imorgen. Lyder bedre end jeg havde forventet.
Gravatar

#2 Nagash 11 år siden

Statham kan bare det med hjernedød action. Den vil jeg glæde mig til :)
Gravatar

#3 bjarke 11 år siden

Wow, en overraskende positiv anmeldelse. Jeg er lodret uenig og kvitterer med en enkelt stjerne.

Jeg fandt den langt fra medrivende, skurkene var kedelige og historien slap, mens Lopez fremstod som et påklistret element. Nej, den gjorde så at sige ikke meget for mig. Øv.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#4 KasperBS 11 år siden

Synes heller ikke den var fantastisk, dog heller ikke dårlig. 3 stjerner herfra. Man savnede nogle mere spændende skurke. Actionscenen oppe i højhuset var fed, og for engang skyld var helten blodig at se på efter at have få nogle prygl, lidt mere realistisk.

Ang. Jennifer Lopez, så kunne jeg ikke se det fantastiske ved hendes rolle. Og hvilken overraskelse som hun skulle komme med i løbet af filmen, fandt jeg ikke helt ud af hvad var, som anmeldelsen her refererer til?
Gravatar

#5 B.Pedersen 10 år siden

Nu er det jo ikke ligefrem for, at man går glip af noget, hvis man ikke for set denne her film, der er dog en del fokus på Jennifer Lopez røv, men det alene kan ikke bære denne film.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [1480133233] 10 år siden

Er der ikke et "s" for meget i forfatterens navn?

Det gik i øvrigt ikke op for mig, indtil for nogle uger siden, at denne film er baseret på samme række af bøger som filmene "Payback" og "Point Blank". Der findes i øvrigt også en forholdsvis ny omgang tegneserier, der også er baseret på bøgerne: http://www.comixology.com/Richard-Starks-Parker-Om...

Jeg har læst "The Hunter" af tegneserierne og den er ret fed, det samme er tegnestilen.

Så nu må jeg jo hellere få set denne film også. :)
Gravatar

#7 rockysds 10 år siden

#6 Jo, et ekstra "s" i både i Stark og Westlake. Har ikke fået læst nogen af Parker-bøgerne endnu, men Westlakes "The Cutie" og "Somebody Owes Me Money" er et par solide appetitvækkere, der har givet lyst til mere.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#8 The Insider 10 år siden

Tak, Westlake er rettet, men Starks skal være Starks, da det er ejefald :-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 rockysds 10 år siden

Ja, selvfølgelig. Sorry. Må være parentesen, der snød mig (undskyldte han sig). :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: