Hvis der var det mindste franchise-potentiale i “Piranha 3D”-franchisen, så er det hermed totalt spoleret takket være dette makværk af en efterfølger. Filmen er så sindsoprivende ringe, at man ikke engang magter at grine af dens utrolige uduelighed. Dertil kommer, at selve BD-udgivelsen er ligegyldig. Jovist, transferet er fint nok, men lydsiden er kedelig, og ekstramaterialet er decideret pinligt. Jeg kan kun opfordre folk til at holde sig langt væk fra denne film og denne udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 emilernstsen 11 år siden

Meget enig
Gravatar

#2 The-new-meister 11 år siden

Fuldstændige enige.. årets ringeste film
Gravatar

#3 Hr. Nielsen 11 år siden

Fuldstændigt rigtigt ramt. Denne film er så helt utrolig ringe på alle de mest ligegyldige og trættende måder en film kan være det på.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#4 Lawman. 11 år siden

Den ringeste film jeg har set i år. Har svært ved at se det faretruende i piratfiskene i filmen, da det virker til at det vandland de huserer i ikke består af meget mere end et par små swimmingpools - uhhhh!
Gravatar

#5 cunninglinguist 11 år siden

Den scorer et rent 10 tal på Ghost Rider 2 scale of badness.
Gravatar

#6 nitinkadk 11 år siden

Jeg er uenig!

Jeg syntes den første film var ganske glimrende som ren drengerøvs underholdning. Denne er simpelthen så forfærdelig at jeg har svært ved at se hvor det ene point kommer fra...

0 ud af 6 herfra!
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 11 år siden

#6 1 stjerne er minimum, så du er ret enig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: