Stilmæssigt en gennemført DVD udgivelse, hvor ordet dæmpet er hovedtemaet, og som også går igennem hele filmen fra filmproduktionen til DVD udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Benway 21 år siden

Fin anmeldelse Michael.

En anden interessant Nicholson/Penn film er "The Crossing Guard", som også hylder "less is more" princippet. Den kan jeg klart anbefale. Her har Nicholson også en fornem neddæmpet rolle.

Hvorfor får de bedste skuespillere altid deres oscars for nogle middelmådige film, når de laver langt bedre præstationer andre steder??
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2 Michael Andersen 21 år siden

Tak, Benway.

Ja, det er rigtigt, "The Crossing Guard" kan også klart anbefales. Den kan godt minde lidt med "The Pledge".

Jeg har forlængst opgivet, at forstå logikken bag hvorfor Oscars bliver tildelt til den ene frem for den anden. Det virker, som om at det tit går politik i det hele.
De skuespilpræstationer/skuespillere/Bedste Film, der får Oscaren, er tit folk/film som er populære lige her og nu men om f.eks ti år, når man sammenligner de nominerede, kan man godt komme i tvivl om det var den rigtige der vandt.
Hvis en meget anerkendt skuespiller f.eks aldrig har modtaget en Oscar, så er det også tit sket at de får en æresoscar, når de er blevet gamle og grå. Men hvis de har fortjent en Oscar, hvorfor fik de så ikke én dengang de var aktive?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 filmz-ram roy 19 år siden

#1 jeg mener at Nicholson i 2 ud af tre oscars fortjent fik dem for gode roller i gode film (Terms of endearment og One flew over the gøgerede) og jeg håber stadig at han bliver den første mandelige skuespiller der får tre hovedrolle Oscars - den eneste trussel er Tom Hanks. Vi beder alle til at nicholson får en juicy hovedrolle snart

Skriv ny kommentar: