Formidable actionbrag på linje med “Predator” produceres sjældent nu til dags. John McTiernans sci-fi-thriller bruger måske lige lovlig lang tid på at få fodfæste, men den er rig på nervepirrende spændingsmomenter og uforglemmelige oneliners, som en veloplagt Arnold Schwarzenegger leverer med manér. Jeg bliver formentlig aldrig træt af at gense den. Til gengæld er der ingen grund til at købe denne 3D-udgivelse, hvis man allerede ejer filmen, da 3D-transferet er middelmådigt, og eftersom her samtidig er intet ekstramateriale. Ganske vist er lydsporet solidt, men vi må altså fortsat vente på en Blu-ray-udgivelse af “Predator”, der er af samme kvalitet som selve filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Batsy 10 år siden

Lord Beef Jerky (10) skrev:
Her synes jeg så, at det er på sin plads at nævne, at oprindeligt skulle det have været Van Damme i rollen som Predator. Han blev dog røvrendt af filmselskabet under optagelserne, og en anden dragt blev lavet til en anden skuespiller.


Det var træls for van damme, men dragten var squ grim og ikke særlig truende i forhold til hvad vi fik i sidste ende.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 10 år siden

Det er sandt!

Du kan dog takke Van Damme for, at dragten blev ændret. Han brokkede sig over den, blev fyret af samme grund, og så ændrede de sgu dragten alligevel.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Verdammt!
Doctor Last Warning
Gravatar

#14 Batsy 10 år siden

Lord Beef Jerky (12) skrev:
Det er sandt!

Du kan dog takke Van Damme for, at dragten blev ændret. Han brokkede sig over den, blev fyret af samme grund, og så ændrede de sgu dragten alligevel.


Virkelig? Those cunts!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#15 Mikkel Abel 10 år siden

Puha, må sgu hellere få den set snart. Den er jo spækket med fantastiske one-liners. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16 MallePalle 10 år siden

Den her film er så lame lige som alle andre film med Arnold. Min kæreste og tidligere kærester elsker dem og jeg har været tvunget til at se dem.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 10 år siden

Skrid nu, troll.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

MallePalle (16) skrev:
tidligere kærester elsker dem og jeg har været tvunget til at se dem.


Du er godt nok underdanig. Dumt, men også lidt frækt.
Doctor Last Warning
Gravatar

#19 Kyllingebenet 10 år siden

Lord Beef Jerky (17) skrev:
Skrid nu, troll.


+1
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: