“Prey” bygger på de helt klassiske gyser-klicheer, men uden at evne at udnytte disse til fulde. Uhygge og drama – de konventioner, der normalt forbindes med et godt gys – er der ikke meget af. Selv skuespillet er under lavmålet, og de sydafrikanske kulisser er det eneste dragende ved denne udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Daniel_Logan 16 år siden

#10 Kan godt se hvad du mener, men jeg føler virkelig ikke jeg har set en film med Peter Weller hvor jeg har har syntes at han spillede godt. Bevares, jeg har ikke set alle hans film, og jeg opsøger dem ikke bevidst.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#12 filmz-SumiChild 16 år siden

Jeg synes det er en ret ok film. Jeg fulgte da med hele vejen igennem, så helt slem kan den ikke ha' været :b
Lying is the most fun a girl can have without takin' her clothes off!
Gravatar

#13 Fable 15 år siden

Selve plottet lød faktisk ganske spændende da jeg læste et resumé af den, men den skuffede fatalt på så mange områder. Personerne i filmen vækker på INGEN måde sympati hos en, de er så skideirriterende alle sammen, ISÆR drengen - alene han er grund nok til ikke at se filmen. Og ja, som anmelderen siger er den forudsigelig og de handler virkelig tomhjernet,
men alligevel overlever de alle sammen - SUK.
Gravatar

#14 wimmie 15 år siden

#13 Enig, vi grinede ganske meget af deres dumheder. De fortjente ikke at overleve og ja; de var virkelig røv-irriterende hele vejen igennem.

1/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: