“Prey” bygger på de helt klassiske gyser-klicheer, men uden at evne at udnytte disse til fulde. Uhygge og drama – de konventioner, der normalt forbindes med et godt gys – er der ikke meget af. Selv skuespillet er under lavmålet, og de sydafrikanske kulisser er det eneste dragende ved denne udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 16 år siden

Klart Peter Weller er med i denne film. Han er en latterlig skuespiller, der kun er kendt for RoboCop.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 fatcat 16 år siden

#1 Du har tydeligvis hverken set eller hørt om "Naked Lunch" eller "The Adventures of Buckaroo Banzai"

"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#3 filmz-bullseye 16 år siden

findes der ingen trailer til denne oscar røver?
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 16 år siden

#2 Har faktisk hørt om Naked Lunch, men aldrig set den. Det ændrer ikke ved særlig meget.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 fatcat 16 år siden

#4 - jeg er lidt forvirret - du skriver at PW er en "latterlig skuespiller, der kun er kendt for "RoboCop"" og så siger du at du har hørt om "Naked Lunch" og at det ikke ændre noget???

"Naked Lunch" er en klassiker som PW er kendt for - sammen med "The Adventures of Buckaroo Banzai".

Så PW er altså kendt for mere end "RoboCop" og for film som er anerkendt som klassikere...

Naturligvis har PW været med i skodfilm - men han er altså kendt og anerkendt for gode film som netop "Naked Lunch"

Og hvis du ikke har set den - synes jeg det er lidt overkill at kalde PW for "en latterlig skuespiller"
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#6 dyg 16 år siden

Han er alt for cool i Buckaroo Banzai.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 wiseguy 16 år siden

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#8 filmz-Daniel_Logan 16 år siden

#5 Ok, ro på. Jeg synes han er en dårlig skuespiller.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#9 filmz-vassago 16 år siden

Svarer det ikke til at sige at De Niro sucks, fordi han stort set ikke har lavet andet end røvringe komedier på det sidste?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 fatcat 16 år siden

#8 Fint nok - man har alle en skuespiller eller to man ikke døje - for mig er det Adam Sandler og Ben Stiller (på nær i "Mystery Men" fed film). Jeg kan ikke forklare hvorfor - ikke engang med at de er dårlige skuespillere, for det er de ikke - men jeg bryder mig bare ikke om hverken dem eller deres film.

"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."

Skriv ny kommentar: