“The Princess Bride” serverer en pragtfuld, postmoderne pærevælling af talløse genrer, der skiftevis (og indimellem samtidigt) masserer nerverne, lattermusklerne og tårekanalerne. Rob Reiners eventyrlige, komiske kultfilm ser formentlig lige så godt ud på Blu-ray, som den gjorde i biffen på premieredagen tilbage i 1987, og skivens lydspor er også fremragende. Derudover huser udgivelsen en masse seværdigt ekstramateriale, så uanset om man aldrig har set “The Princess Bride” eller er en hardcore fan, der allerede ejer filmen på dvd, så bør man prompte smide denne Blu-ray i indkøbskurven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 TheChris 10 år siden

Skal helt sikkert ejes.
The Dude: Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson!
Donny: What do you need that for, Dude?
Gravatar

#12 The Insider 10 år siden

#5, jeg havde dem faktisk med i mit første udkast til anmeldelsen, men smøren blev bare for lang. Men det er også derfor, at der i anmeldelsen står: ...men mandens CV før og efter midt-90'erne er som nat og dag. Så er både "Misery" og "A Few Good Men" (såvel som den hæderlige "The American President") jo underforstået medberegnet på 'den gode side' af CV'et :-)
War. War never changes.
Gravatar

#13 dslacker 10 år siden

Jeg kunne egentlig godt li Magic of Belle Isle - Hyggelig lille historie med en gnaven Morgan Freeman og Virginia Madsen. Whats not to like :-)
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#14 OxxY 10 år siden

Uha den blu-ray har stået længe oppe på reolen, klart anbefaleses værdigt, nu får jeg endda helt lyst til at smide den på igen :)
Gravatar

#15 Gasivodo 10 år siden

Glimrende anmeldelse af glimrende film.


Men rolig alle: Vi har jo stadig Rob Reiner, nu bare i South Park...



Med Kommentarer fra Matt og Trey:

"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: