Disneys første 2D-tegnefilm i årevis er smuk, og den har et par fantastiske sange og mange karismatiske bifigurer, men den er lidt for uambitiøs og uopfindsom. “Prinsessen og frøen” kunne altså have været en bedre film, men Disney kunne næppe have produceret en bedre BD-udgivelse. Man kan hverken sætte finger på udgivelsens transfer eller lydspor, og både kvantiteten og kvaliteten af ekstramaterialet er imponerende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bummerten 13 år siden

Er også meget imponeret over transferet!
Syntes dog filmen var en 5'er i forhold til alt det lort, der bliver smidt ud idag.
Gravatar

#2 misuma 13 år siden

Flot film og jeg ved det er Disney, men for pokker hvor ku' jeg godt undvære de musikalske indslag i filmen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Det rent og skært nødvendige det elementært nødvendige

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Sweetiebellefan 13 år siden

9/10

Bolt er Disney's bedste tegnefilm indtil nu.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#5 MMB 13 år siden

Narniabæver1973 (4) skrev:
9/10

Bolt er Disney's bedste tegnefilm indtil nu.


Kom nu ind i kampen. :P
Gravatar

#6 MOVIE1000 13 år siden

#4 hvis man ikke tæller de andre med :P og plejer du ikke at give den 10/10?

Jeg så forresten en trailer der var på Alice i Eventyrland BD. Til efteråret udkommer skønheden og udyret i en diamond udgave?? men billederne/farverne var sgu 6/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Bobby Singer 13 år siden

misuma (2) skrev:
Flot film og jeg ved det er Disney, men for pokker hvor ku' jeg godt undvære de musikalske indslag i filmen.


Sådan havde jeg det også for et par år siden og så stoppede jeg helt med at se Disney film. Indtil her for et par uger siden, hvor jeg så "Beauty and the Beast" og musikken var uden tvivl et af filmens største forcer og nu sætter jeg faktisk rigtig stor pris på sangene i Disney film. Jeg ser dem også mere som musicals, en genre som jeg ellers ikke holder meget af, men Disney formår sgu at få det til at fungere på en eller anden måde, så det ikke irriterer mig.

Jeg skal også have fingrene i "Princess and the Frog" og håber at vi snart ser nogle flere håndtegnene film fra dem snart.

"Disney's Hercules" ville jeg i hvert fald heller ikke sætte ligeså stor pris på, hvis det ikke var for det usædvanligt swingende gospel lignende soundtrack. :)
Idjit
Gravatar

#8 Bobby Singer 13 år siden

Tager Blu-Ray udgaven usædvanligt lang tid om at loade, eller er det bare mig der har været uheldig?

Jeg købte filmen i går, smækkede den i PS3'en og efter 15 min. hvor den stadig loadede, gik jeg udfra jeg må have fået en defekt blu-ray eller noget. Jeg testede nogle andre Blu-rays og de fungerede fint og jeg tjekkede om jeg havde den nyeste Firmware opdatering og det havde jeg også, så selve PS3'en fejler ikke noget.

Jeg byttede den i dag til en ny Blu-Ray og har lige testet om den fungerer og det ser det ud til at den heldigvis gør, men der gik alligevel 8-10 min før den var færdig med at loade til jeg var i menuen.

Kan det virkelig passe at det skal være sådan og har andre oplevet noget lignende med den her Blu-ray?
Idjit
Gravatar

#9 The Insider 13 år siden

#8, jeg har afviklet den via PS3, og jeg havde ingen problemer med loading tider. Besynderligt! Men så må det vel have noget med afspilleren at gøre...
War. War never changes.
Gravatar

#10 MOVIE1000 13 år siden

Hvor gammel er din PS3?? og har du set rigtig mange film på den?? er loadtiden blevet langsommere for de andre BD???

Min mors fætter arbejder inden for den branche, og da jeg skulle have mig en BD afspiller frarådede han mig om at købe en PS3 til at se BD på, fordi den laser der indlæser filmene i en PS3 er/ bliver utrolig hurtigere slidt, end den laser der sidder i en BD-afspiller.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: