“Prom Night” er ganske vist et forsøg på en lidt anderledes og mere blodfattig gyser, som umiddelbart piger kunne lade sig indfange af. Ægte overraskelser er der dog kun få af i denne anæmiske gyser, der helt rutinemæssigt lader sine aktører aflive en efter en i et trættende mønster, som de fleste gyserkendere vil lade sig vugge i søvn af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wimmie 15 år siden

Springer vist bare pænt og elegant over :)
Jeg som elsker gyserfilm er godt nok begyndt at springe over mange af dem; der er alt for langt mellem de virkelig gode og spooky...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 frankdrebin 15 år siden

Det der blodige håndtryk på billede 2, det ligner slet ikke blod.. Overhovedet! Men det kan selvfølgelig godt være at det heller ikke er det, skal jeg ikke kunne udtale mig om!

:)
Gravatar

#3 davenport 15 år siden

Det ser ellers ud til, at der er nogle gode snitter med! :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 nygaardpetersen 15 år siden

#3
Det er nok også det eneste den kan sælge billetter ved... Men i dette tilfælde skal der dog nok mere til for at få mig i biffen...
Gravatar

#5 NightHawk 15 år siden

Ja, jeg havde det på fornemmelsen, efter at ha' set traileren i sin tid, at dette remake heller ikke ville blive noget at råbe hurra for, hvilket anmeldelsen her også tydeligt sætter en tyk blodrød streg under.

Så frem for at gå i biografen og spilde penge på remaket vil jeg i stedet anbefale alle interesserede, at tjekke originalen fra 1980 ud :

http://www.axelmusic.com/productDetails/0960095233...

Dog vil jeg lige tilføje, at coveret til 2008 udgaven nu er ret godt lavet. Den ros skal folkene bag trods alt ha'.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: