Der er ved at tegne sig et mønster nu til dags: Film om mutanter med superevner skal åbenbart være snørklede, overfladiske og dødkedelige. Ligesom de to seneste “X-Men”-film lever “Push” op til den definition. Det er en på alle måder unødvendig tilføjelse til en genre, der allerede er spækket med lignende og overlegne værker. Ganske vist er BD-udgivelsens transfer og lydspor fremragende, men både filmen og skivens ekstramateriale er så ringe, at denne udgivelse bør skubbes helt ud af dine overvejelser, når du er ude og købe film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 14 år siden

Men har verdenen virkelig brug for endnu en fortsættelse om en gruppe mutanter med superevner?


OH! Jeg har den, jeg har den!
ahem... Hvad er "X-MEN: The Last Stand"? :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

Ja, det er godt nok en sørgelig omgang. Traileren, filmplakater o.s.v. lover virkelig festlig action og det bliver sjældent mere "action" end et par pistoler der svæver rundt i lokalet, som var de hængt i snor.

Mand, den film er kedelig.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

Ganske god anmeldelse, og det er da helt sikkert en jeg holder mig fra.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 filmz-Carlsen 14 år siden

Det sjoveste er vel næsten, at det ikke havde gjort den mindste forskel i filmens handling, hvis hovedpersonen ikke havde haft en superevne. Han bruger den jo faktisk ikke, og de gange han gør, er det rimeligt konsekvensløst for filmens plot.
Gravatar

#5 Jack--- 14 år siden

hva der nu galt med x-men filmene?
Gravatar

#6 Nicki52 14 år siden

Jeg tror ikke han bryder sig om den sidste X-men film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 Sverkel 14 år siden

Syntes denne film minder alt for meget om tv serien Heroes...
Gravatar

#8 filmz-Megan Fox 14 år siden

Den ringeste film jeg ahr set i år.......så den dog heller ikke helt færdig.
Gravatar

#9 Kruse 14 år siden

#5: Han kritiserer heller ikke de to første X-men film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 The Baptizer 14 år siden

Jeg må nu godt nok slutte mig til den anden grøft. Jeg blev rigtig positiv overrasket over filmen. Jeg åd hele Push universet råt og glæder mig til at få den genset. Har faktisk lige modtaget den på Bluray idag :)
I'm a falling stone in a world of glass

Skriv ny kommentar: