Sjov og underholdende, har man brug for mere? Det er ikke den store komedie-blockbuster, men den har helt sikkert sine momenter. Jeg kan klart anbefale den, som en let og overskuelig filmoplevelse, til dem der ikke ved hvad de ellers skulle have brugt deres tid på.

Men en lidt skuffende udvalg af ekstra materiale, men det er vel bedre end slet ingenting.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-OziOn 21 år siden

""Jerry And Andy Calls The Actors" - lydoptagelser hvor de ringer til alle skuespillerne og laver lidt sjov, men det er faktisk ikke særligt sjovt." - Whaaat? Vassago, har du hørt den hvor de ringer til Jon Lovitz? Det er sådan en optagelse der for mig til at synes mere og mere om ham Jon Lovitz. Den optager ER sjov!! For ikke at sige halsbrækkende sjov!

De ringer til ham mens han er ude at køre bil, først så prøver de at få ham til at køre ind til siden, men han har travlt fordi han skal til et eller andet 'vigitgt' i london. På et tidspunkt er han lige ved at køre ind til siden, men så siger Jerry og Andy et eller andet som får ham til at sige: "You now what, i'm not pullin' in!". Det lyder ikke så sjovt, men det ER det. Jeg kan ikke huske om det er Jerry eller Andy som ikke kan huske hvad Jon Lovitz spillede i filmen, men Lovitz svare: "I played the little girl" (det gjorde han selvfølgelig ikke :)). Til sidst ender han hjemme i sin garage, og han er nødt til at gå, men Jerry og Andy vil ikke lade ham. "I HAVE TO GOOOOOO". Hør den med Jon Lovitz! Dén er sjov!!
Gravatar

#2 filmz-baal 21 år siden

Jeg syntes den er kanon!

Jeg var halvdød af grin over den scene med 'Klaus Barbie'

Egernepisoden var heller ikke dårlig !
Gravatar

#3 filmz-OziOn 21 år siden

Ditto!

Filmen er egentlig ikke nogen god film. Men det gør ikke noget, for til gengæld så er den pisse sjov!! Så se den dog!!!
Gravatar

#4 filmz-sptoft 19 år siden

underholdene, men ret steneren film... men den fungerer hvis man er lidt søvnig
Gravatar

#5 filmz-Liou 16 år siden

Ganske underholdene og morsom men det er ærgeligt at Rowan Aktinson ikke får mere tid da han faktisk er den sjoveste af karakterne i denne lidt middelmådige komedie. Selvom den sagtens kan anbefales til Lørdags hygge er der ikke meget gensyns værdi og filmen score da hos mig også kun 3 ud af 6
Gravatar

#6 The Flash 14 år siden

Mega underholdnde film
men hold kæft hvor var slutningen dog ringe


3/6

Skriv ny kommentar: