Steven Spielberg har været inde over filmen som producent, hvilket måske forklarer, hvorfor “Real Steel” formår at gøre Atom så elskelig. Som tilskuer er det imidlertid svært at overse, hvor umådeligt formularisk og klichefyldt filmen er, men ligesom under film som “Rocky” og “The Karate Kid” var det umuligt for undertegnede ikke at blive revet med, og i takt med at filmen nærmer sig sit endelige opgør, sidder man inderligt og håber på, at Atom triumferer. Ja, det er meget forudsigelige smæk, der serveres her, men som ren, følelsesfuld underholdning, er der bestemt power i stålnæven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 loki 12 år siden

Er meget enig i anmeldelsen. Det er en glimrende film som både fungerer menneskeligt og "CGI-effekt-mæssigt".
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 Babo84 12 år siden

Lejer den nok på et tidspunkt. Umiddelbart lyder den uinteressant for mit vedkommende.
Gravatar

#3 evermind 12 år siden

Robotterne er blevet skabt ved brug af både ægte modeller (når der ikke slås) og computereffekter (hver gang der slås), men overgangen imellem de to er overbevisende. Samtidigt giver de ægte modeller filmen den tyngde og det fysiske nærvær, som så mange CGI-film mangler.


som ren, følelsesfuld underholdning, er der bestemt power i stålnæven.


Dejligt at læse ovenstående og se de fire stjerner! Kan huske, da de første trailers kom op herinde på Filmz og en del brugere allerede da nærmest dømte filmen ude som noget følelsesmæssigt uinvolverende og ligegyldigt CGI-lort. Hmm ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4 Spanner 12 år siden

Er jeg den eneste, der tænker Robot Jox når jeg læser om denne film?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 Kruse 12 år siden

#3: Hvis du hentyder til de to kommentarer som jeg skrev, så var det til to trailere der netop ikke viser den menneskelighed ved Atom, som Søren skriver at der er i filmen. Det er da godt at høre at filmmagerne ikke er faldet i den fælde, men rent faktisk har tilføjet noget personlighed/menneskelighed til én robot i det mindste.

http://filmz.dk/film/real-steel/biograf skrev:
Det, at de gør det, giver imidlertid filmmagerne muligheden for at vække vor empati for Atom, som - i modsætningen til resten af de metalliske slagsbrødre - synes at have en antydning af intelligent liv bag sit spinkle visir.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 Lars.dk 12 år siden

Fed film 4/6
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#7 PredatorX 12 år siden

Overraskende! :D Jeg havde personligt forventet en omgang ubrugeligt lort, især taget instruktøren i betragtning, men det virker som om den kan gå hen at overraske :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 Ericmase 12 år siden

Fantastisk film! 5/6 stjerner!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 Babo84 12 år siden

PredatorX (7) skrev:
Overraskende! :D Jeg havde personligt forventet en omgang ubrugeligt lort, især taget instruktøren i betragtning, men det virker som om den kan gå hen at overraske :D


Du kan tjekke [url= anmeldelse :)
Gravatar

#10 evermind 12 år siden

#5 Jeg mente såmænd bare den negative respons i det hele taget, som jeg synes, trailerne affødte. Men vi er i hvert fald enige om, at det da bare er godt, filmen angiveligt rummer noget ekstra under skjoldet.

Jeg havde nok set den alligevel, men nu lyder den da bare ekstra indtagende. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: