Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 870

Bedste Peter Jackson-film?

• Ringenes Herre: Kongen vender tilbage
    35%
  • Ringenes Herre: Eventyret om ringen
    34%
  • Ringenes Herre: De to tårne
    10%
  • Braindead
    7%
  • Bad Taste
    4%
  • King Kong
    4%
  • The Frighteners
    3%
  • Heavenly Creatures
    1%
  • Forgotten Silver
    1%
  • The Lovely Bones
    1%
  • Meet the Feebles
    1%

Recruit, The

Om det er et forsøg på at genoprette den amerikanske befolknings tillid til regeringens efterretningstjeneste efter d. 11. september eller bare en fantastisk uinspireret film kan man i princippet selv afgøre, hvis man stik imod ovenstående advarsler punger ud for "The Recruit". Faktum er, at vi ikke har brug for endnu en overfladisk og glamourøs spionthriller, der som udgangspunkt ikke engang tager sit eget univers alvorligt. Dertil kommer et lettere fysisk ubehag ved i en hidtil uset grad, at blive bombarderet med svært iøjnefaldende product-placements. Hemmelige amerikanske agenter har tilsyneladende alligevel flere sponsorer end de britiske.

Læs hele anmeldelsen

13. maj 2003 13:24

"amerikanske agenter har tilsyneladende alligevel flere sponsorer end de britiske."

:D:D

________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"

13. maj 2003 13:30

tjaaa Al Pacino er med, så er den pr. default ikke vær at se!

13. maj 2003 14:45

Nå ok :/

selfimprovement is masturbation

13. maj 2003 18:26

#2: what? Pacino har da lavet masser af fede film...

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

13. maj 2003 19:51

jo vi nævner i flæng: Donnie Brasco, Godfathter, Heat og Insomnia. Alle fremragende film, hvor Pacino spiller rigtigt forrygende.

selfimprovement is masturbation

13. maj 2003 20:36

Pacino er en fremragende skuespiller og det smerter at han har forvildet sig ind i en film som "The Recruit".

Are you Quilty? No, I'm Spartacus.

13. maj 2003 22:18

#5 og 6 - Jeg er helt enig med jer begge 2.

Jeg blev både skuffet over "The Recruit" og "The Bourne Identity" :( - men til gengæld "Insomnia" syntes jeg både han og Robin Williams spiller fremragende.

Jeg kunne nu bedst lide nogle af de gamle agentfilm som fx dem om Harry Palmer (Michael Caine) eller ”Spy Who Came In from the Cold” (Richard Burton).

--------------------------------------- *** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

14. maj 2003 10:05

Enig!!
Men jeg må indrømme at Colin "the Hollywood Bad Boy" Farrell er klart en af mine Hollywood favoritter lige for tiden!!
Det er også ærgeligt at se ham i sådan en gang (undskyld udtrykket) lort!!

"I'm not locked in here with you, you're locked in here with me!"

17. maj 2003 02:18

Hmm, lader til jeg ikke er den eneste der finder filmen overordentlig dårlig. Dette makværk af en film besudler både Farrell og Pacinos gode navn og rygte. Plottet er simpelthen ikke plausibelt, og sommetider er handlingen pinlig forudsigelig.
Tak for en super-anmeldelse.

Kom nu, lirk til hendes delle. Flasken!!! Mindst lige så forhadt som Henrik Kopernikus.

17. maj 2003 20:12

:-) Jeg syntes faktisk at filmen var god. Ja slutningen kunne være lavet rigtig meget bedre, den ødelægger en meget stor del af filmen. Jeg følte mig godt underholdt. En god film til cola og popcorn i rigelige mængder.

7. jun. 2003 01:17

God film egentlig, godt lavet, men slutningen ødelægger det hele! Det er set før og det er kedeligt. Godt review.

The whatty whatn'?

20. jan. 2006 20:12

#7 Pacino har ikke været med i The Bourne Identity!

Yo, homie. Is that my briefcase?

20. jan. 2006 20:17

#7 Hmm måske vi skulle smide "Ipcress" og "Spy who came in from the cold" på, "næste gang" ;)

Channel 4 Dispatches: From ignorance to islam!

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger får du ad- gang til en lang række af sidens features, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et password, dit navn og din e-mail adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger

Denne side supporterer ikke længere IE 6.

Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at anbefale dig at opgradere din browser.
Internet Explorer 6.x er en uddateret browser, fuld af sikkerhedshuller, der ikke overholder webstandarder, som er nødvendig for at se denne side.
Du kan finde en ny browser på nedenstående links:

Hvis det ikke er muligt for dig at downloade og bruge en af ovenstående browsere kan du stadig benytte Filmz, blot med begrænset funktionalitet.

Venlig hilsen
Filmz

Luk