Med andre ord er “Red 2” hæderligt tidsfordriv, som glimtvis underholder og morer, men som man også hurtigt glemmer, idet den på ingen måde skiller sig ud fra artsfællerne. Der er intet nyt under solen i denne overflødige, forglemmelige fortsættelse, som efterlader os med spørgsmålet: Var det virkelig så vigtigt at lave en fortsættelse til den første “Red”? Desværre er svaret et rungende ”nej”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lehrmann 10 år siden

1'eren var båret af dygtige og sjove skuespillere, der skulle få det bedste ud af et rodet manus og ufærdige persontegninger. For forceret til min smag og intet tyder på, 2'eren har ændret på dette.
Gravatar

#2 elwood 10 år siden

Jeg hyggede mig nu gevaldigt med 1'eren, så jeg skal også se 2'eren her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 bjarke 10 år siden

Jeg må sgu desværre erkende, at jeg kedede mig - måske endda mere end Bruce Willis. Shit, der køres frihjul. Dovent og uoplagt. Malkovich får dog sat et par sikre grin ind og Hopkins er i hopla - kind of. Men lige lidt hjælper det. Jeg giver 2 ud af 6 stjerner.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3208642561] 10 år siden

Meh, jeg havde håbet på en god efterfølger, da jeg er ret glad for den første. Den bliver nok smidt på venteliste, indtil den kommer på hjemmemarkedet.
Gravatar

#5 alstrup71 10 år siden

Jeg synes at RED 2 er en rigtig god og sjov film, og med en masse action og gode skuespiller præstationer. RED 1 var god, og RED 2 er endnu bedre. Solid god underholdning :-)
Gravatar

#6 Batsy 10 år siden

Filmen er uden tvivl båret af de mange skuespiller, Bruce Willis er den samme som altid, Mary louise Parker er akavet sjov (god ting i dette tilfælde) Hellen mirren er lige så sej og bloody english as it gets. Malchovich er filmens bedste force, Hopkins er herlig som Bailey og resten er også fine.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#7 inflector 10 år siden

Er der nogen der kan forklare mig logikken ved at gøre filmen så børnevenlig? Ikke en eneste dråbe blod var at se i filmen og derfor var samtlige actionscener også totalt uvedkommende. Jeg kan simpelthen ikke se, at der skulle være et publikum der i alderen 11-15 år til denne film.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: