“Rembrandt” er en flot gennemført film, og Lars Brygmann og co. sørger for, at man bevarer koncentrationen og interessen for filmen, på trods af at man næsten aldrig er så heldig at opleve egentlige plotmæssige overraskelser. Dette gør “Rembrandt” til en ganske fornøjelig lille filmoplevelse, men den vil nok aldrig opnå nogen høj status inden for den danske filmverden, end ikke efter at filmens kunstnere er døde.

Læs hele anmeldelsen her

#1 20 år siden

Fejlklip?
Gravatar

#2 Spanner 20 år siden

Jeg vil da sige, at karakterne i Blinkende Lygter, omend stereotype i starten, ændrer sig en del igennem filmen...
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Jeg synes sgu Rembrandt var relativt vellyket, bortset fra slutningen der mindede for meget om den i Bean, IMO.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#4 filmz-majse-muz 20 år siden

Jeg syns det var en fed film med nogle gode skuespillere..
Gravatar

#5 MadMartigan 15 år siden

1/6

Den her film, er simpelthen det ringeste af det ringeste. Hvordan har man fået så "gode" skuespillere til at medvirke i dette makværk.

Den er ikke sjov, på ét eneste tidspunkt. Det er jo lige før, det tangere til Mr. Bean humor!!!

I'm your huckleberry...
Gravatar

#6 filmz-replich 15 år siden

MadMartigan (5) skrev:
1/6

Den her film, er simpelthen det ringeste af det ringeste. Hvordan har man fået så "gode" skuespillere til at medvirke i dette makværk.

Den er ikke sjov, på ét eneste tidspunkt. Det er jo lige før, det tangere til Mr. Bean humor!!!


Jeg vil gerne bede dig uddybe hvorfor du mener at filmen burde være sjov siden du skriver at den ikke er sjov, kun på et tidspunkt. for der står ingen steder at det er comedy, og det ligger de heller ikke op til. Kom med nogle kvalificerede indlæg vi andre kan læse uden at undre os over dine indlæg.

Skriv ny kommentar: