Det hele er dog ikke udelukkende negativt. Skuespillerne gør en hæderlig indsats, og fortællingen – hvor uvedkommende den så end måtte være – er godt fortalt med mange gode momenter. Der bliver over hele linien gjort en indsats for at fortælle en solid historie, men havde man blot gjort hele projektet mere vedkommende, ville man have nået langt videre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 elwood 16 år siden

Lyder meget som Hele Affæren med JON.

Han kom jo så at sige også igennem den store maskine.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 squee 16 år siden

Det lyder bare som en KNALD god film.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#3 Bohemian 16 år siden

ikke at jeg gider se den..men den kan umuligt være værre end Rich Kids.

Men springer denne over, hader virkelig "denne" slags film
Free in serenity.
Gravatar

#4 Andcasso 16 år siden

Sandsynligheden for at jeg tager ind og ser denne film er ligeså stor som sandsynligheden for:

At Britney Spears bliver en god mor, at hendes karriere kommer på rette spor, at Pia Kjærsgaard gifter sig med Naser Khader, at Elvis stadig lever (Han er DØD! Accepter det!), at Joel Schumacher får lov til at lave endnu en Batman film, at Tim Burton laver en socialrealistisk film om en mands kamp mod narkotikamisbrug, at de finder Jimmy Hoffa, at Lars Von Trier og Per Fly begynder at lave gode film (Ain't gonna happen. Hænger de ikke sammen, er det ikke en trilogi Hr Fly) og at George W Bush's popularitet stiger (Hmm... Med mindre han trådte tilbage. Det ville gavne ham).
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

Jimmy Hoffa lægger i mit kælderrum sammen med min dværg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 filmz-bullettooth 16 år siden

# så glæder vi os til en anmeldelse elwood..!!!!!!!!!!!!!!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#7 elwood 16 år siden

#6 Anmeldelse af min dværg og Jimmy Hoffa ?

Ahh det er vidst en krænkelse af dværgens såkaldte Imaginary freedom.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Ash 16 år siden

Da jeg første gang så traileren tænkte jeg:"Rich Kids 2", og min første tanke passer meget godt med de anmeldelser jeg har læst. Hvor er de gode ungdomsfilm?
Gravatar

#9 dolphinfriendly 16 år siden

#8 Bl.a. "Fighter", "Vikaren" og "Karlas Kabale" (sidstnævnt er dog nok nærmere en børnefilm) er ret vellykkede, hvis du tænker på danske altså. :)

Gravatar

#10 Ash 16 år siden

#9 Ja, det er da også rigtigt, takker.

Skriv ny kommentar: