“Rent” er fuldt forståeligt en af de mest populære musicals i nyere tid. Alt fra musikken og skuespillet, til scenografien og replikkerne imponerer, og det er simpelthen en fornøjelse at se stykket blive udført på Broadway i HD – især fordi denne Blu-ray har et fantastisk transfer og et lige så imponerende lydspor. Udgivelsens ekstramateriale er udmærket, men hurtigt overstået, men denne Blu-ray er under alle omstændigheder et must for alle med den mindste svaghed for musicals.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kruse 14 år siden

Har man fået musicalfeber hr. Albrechtsen? ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 The Insider 14 år siden

hehe, der er sgu ved at tegne sig et mønster, det har du helt ret i! :-) Jeg har dog holdt mig fra at anmelde genindspilningen af Faaaaame! I'm gonna live forever, YEAH! I'm gonna learn how---- ahem, sorry. Må hellere se at komme hjem og få spillet noget SingSta--, ahem, Batman: Arkham Asylum, oooh yeah!
War. War never changes.
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

#2: Alle på dette forum venter stadig med spænding på opfølgeren til din rap! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 The Insider 14 år siden

Bare rolig, jeg venter bare på at HBO vender tilbage ovenpå min tv-serie pitch "The Singing Journalist" - any minute now...
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-Utyske 14 år siden

#4 -

Burde det ikke være "The Rapping Journalist"? :)

Jeg ser en tagline for mig: He's a journalist with flava!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 The Insider 14 år siden

hehe, nice! Og den danske oversættelse bliver garanteret genial! "Vi tager hermed hul på endnu et afsnit af 'Rap i replikken'"
War. War never changes.
Gravatar

#7 filmz-Utyske 14 år siden

#6 -

Haha, eller "Den rappe journalist".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8 Kruse 14 år siden

Ærgeligt at Regner Graasten ikke sidder og læser med på dette forum, for jeg tror at han straks havde smidt penge i projektet! ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 The Insider 14 år siden

#8, det regner jeg også med! Høhø, den slags finurlige ordspil ville naturligvis også være en fast bestanddel af showet.
War. War never changes.
Gravatar

#10 filmz-jonasgr 14 år siden

Føler en trang til at poste denne sketch igen: [url= skit[/url]
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: