Førnævnte plot-twist giver også visse problemer, idet det efterlader tilskueren med adskillige ubesvarede spørgsmål af den ikke tilfredsstillende slags. Her tænkes primært på, at plottets uanede drejning indeholder adskillige plothuller, der er irriterende, fordi det virker sjusket. Hvis det derimod er meningen, så har disse misinformationer blot den hensigt at snyde tilskueren, men med informationer, som ingen relevans eller mening har for plottet. “Righteous Kill” redder dog sig selv fra at lide en alt for krank skæbne ved at formå at skabe spænding om både karaktererne, historien og plottets udfald en god del af vejen. Men nogen ny “Heat” har vi ikke med at gøre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Patriarch 15 år siden

Jeg synes den var 'ok' underholdning indtil den falder sammen tilsidst i en totalt tænkt og utroværdig slutning.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 MuManden 15 år siden

Jeg kan huske jeg var inde at se den i biffen.
Dog kan jeg slet ikke huske hvad den handler om nu. Så for mig har den være en under middel film, som man fuldstændig glemmer alt om efter nogle få dage.
Havde den dog så bare været elendig, så plejer jeg nok at huske at sådan noget lort skal man ikke se igen og sådan noget kan man sjovt nok godt huske handlingen på ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13 BN 14 år siden

Patriarch (11) skrev:
Jeg synes den var 'ok' underholdning indtil den falder sammen tilsidst i en totalt tænkt og utroværdig slutning.


Nu ved jeg jo (fordi filmen er baseret på virkelige hændelser), at den ender med, at
Dillinger dør. Så vidt jeg har forstået ud fra diverse net-artikler, døde han på samme måde i virkeligheden som han gør i filmen. Hvilke omstændigheder i filmen er det der får dig til at kalde slutningen tænkt og utroværdig? Selvom jeg ikke har set filmen, må du gerne røbe de pågældende detaljer.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: