I første omgang lugter det af pure udnyttelse, at man beder de mange millioner tilhængere af Peter Jacksons enestående “Ringenes herre”-trilogi, som allerede har erhvervet sig filmene på dvd (mange af dem endda flere gange), om at købe dem endnu en gang. Men ingen af disse udgivelser nærmer sig 4-disc udgivelserne til sokkeholderne, så man er ikke just tvunget til at købe filmene igen. De nye dokumentarer er fascinerende og underholdende, og de giver én en unik følelse af at være til stede under optagelserne. Filmene lyder omtrent lige så godt og ser lige så godt ud som på de forrige udgivelser. Men kun fans med enten en bundløs pengetank eller folk, som aldrig har investeret i filmene, bør virkelig overveje at købe disse udgivelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Slettet Bruger [3367349687] 17 år siden

Lige et spørgsmål til anmelderen:

Da du modtog trilogien i disse udgaver, var de så også alle tre samlet i den grønne slags papæske, som man kan se på billedet her på siden, eller modtog du dem bare hver for sig? Jeg har nemlig ledt lidt efter de tre Limited Editions, hvor de er pakket sammen i den der grønne æske, men jeg kan kun finde dem som R1, hvor de er pakket sammen i den grønne æske, og jeg leder efter R2DK.
Gravatar

#12 The Insider 17 år siden

Hey SimonS. Jeg fik dem seperat, men jeg har hørt, at de enkelte steder i Danmark sælges samlet (dog ikke med tilhørende ekstra omslag) til én pris. Jeg har dog ikke selv set det, men anmeldelsen dækker alle tre, da udgivelserne er så ensartede.
War. War never changes.
Gravatar

#13 Slettet Bruger [3367349687] 17 år siden

#12: Ok, tak for svaret. :-)
Gravatar

#14 nygaardpetersen 17 år siden

#11
Jeg har købt den samlede r1 version, og det skal siges at der ikke er tale om en decideret boks men en lille grøn pap bund som holder filmene sammen. Jeg smed min ud !

Til alle jer der har tænkt jer at købe filmene igen skal det lige siges, at trods for at filmene er på en disc hver i sær, at de er på en to sidet disc og skal vendes om halvvejs inde i filmene
Gravatar

#15 filmz-ChesterB 17 år siden

jeg skal også ind og se maraton til LOTR i Imperial! Glæder mig vildt meget. håber bare ikke at der kommer så mange af dem der er klædt ud.
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#16 elwood 17 år siden

#15 hehe hvad har du dog imod det, jeg synes det giver en hyggelig stemning.

Jeg er altid selv udklædt sammen med min ven til premiere og andre arrangemnter, hvis filmen lægger op til det.

et par stykker jeg lige kan nævne.
Elwood = The Blues Brothers
Fisker = Finding Nemo
Agent Smith Clon = The Matrix 1,2,3
og nok den sjoveste...

Galakse blaffer inklusiv Slåbrok(morgenkåbe) og Guiden = HG2G the movie.

med hensyn til LOTR maraton, det har jeg prøvet en gang, så naa springer lige over den her gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Collateral 17 år siden

Jeg mener bestemt stadig at Gollum er smukt animeret, ja man kan se at han er animeret, men ikke voldsomt.

Jeg er voldsomt uenig i at man skælder slutningen ud, kun den overdrevne latter scene er for meget. Frodo der sejler væk, er enormt smukt, og slutter godt af. Og at se Sam blive gift, er jo for at forstå at historien bliver givet videre til os, og at Sam får lov at kommme i en historie, som han snakkede om i 2'eren. Plus at det opfordre os til at fortælle historien videre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 filmz-ChesterB 17 år siden

#16

har heller ikke noget imod det. synes bare det er irriterende da jeg har prøvet det før til Harry Potter 4(hehe). for selvom at jeg er GIGANTISK Harry Potter freak viser det bare at de selv synes de er større fans for mig. men ja selvfølgelig løfter det stemningen så længe de ikke begynder at vifte med sværd, tryllestave, pistoler eller guitarer så er det fint med mig.
og forresten har jeg også selv været klædt ud som James Bond til premieren (HEHE)!
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#19 elwood 17 år siden

#18 ahh ja den glemte jeg lige i farten been there done that 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 filmz-kaotmus 17 år siden

Jeg vil hellere vente et par dage med at se en film end dele sal med udklædte narrehatte. Jeg føler mig frygteligt pinlig over at være lige så nørdet som dem, fordi jeg er kommet til premieren

Skriv ny kommentar: