“Robotter” bliver på dvd gengivet på nær optimal vis. Filmen er ikke helt på højde med “Ice Age”, men viser alligevel nok spøjse indslag til at interessen fastholdes. I ekstramaterialet er der ligesom i filmen lidt for alle aldre, dog primært fokuseret på det yngre publikum.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hal60 18 år siden

Må indrømme at filmen ikke lige faldt i min smag... Man kunne lige løfte på smilebåndet engang imellem, men så heller ikke mere.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#2 erlandsen 18 år siden

Jeg var ikke det mindste imponeret over Robotter!
Jo den var da sjov i øjeblikke - men jeg sad faktisk bare og irriterede mig over den blikspand til Fender der faldt fra hinanden hele tiden...
Den er flot - men synes ikke at en robot i en industrielt miljø er så genialt som at tegne en... tjae mammuth i naturen :-) Har på fornemmelsen at det kræver mere uden at vide det dog :-)
moi
Gravatar

#3 lyspunkt 18 år siden

Jeg var nu godt tilfreds med filmen. Jeg, og ikke mindt min søn, blev underholdt. Den er flot og til at finde ud af. Det kan godt være at den falder ind under "let underholdning", men det er også OK for mig.
Jeg er under alle omstændigheder enig med El Vez´ anmeldelse.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#4 filmz-Exitium 18 år siden

Jeg var fint underholdt da jeg så filmen, det var fornøjeligt at se det lidt sjove "robot samfund"
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#5 filmz-vento 18 år siden

Synes det er lidt ærgeligt at I ikke har skrevet Robin Williams på som stemme til Fender.

Skriv ny kommentar: