Der er således ikke meget nyt at komme efter, hvis man allerede har frekventeret Roskilde Festival i virkeligheden. Det er lidt som at opleve en koncert med sit favoritband på skærmen hjemme i stuen – en liveness, der aldrig helt kan måle sig med the real thing. Men som opvarmning til den årlige folkevandring mod den musikalske drømmefabrik, så er “Roskilde” en både sjov og livsbekræftende gang atmosfæregranskning.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 jesperhp 15 år siden

Yippee, skal til Roskilde for første gang i år, og jeg glæææder mig!
Gravatar

#2 El Capitan 15 år siden

Glæd dig. Hvis ikke vejret er som sidste år, så bliver det en kæmpe fest.

Det er mit 4 år. Kom lidt sent igang.
Gravatar

#3 Skeloboy 13 år siden

Har langt om længe fået set den. (eller noget af den, lige nu er det søndag aften, der kører på TV).

Jeg synes den er unødvendig rodet og der er mange ligegyldigheder. Men klippene fra søndag aften minder mig om, hvorfor jeg ikke bliver til mandag. Dog er det blevet meget bedre, men hele den smadre og brænde-ting-af stemning er nederen.

Dog er det en god blanding af campingplads(noget som mangler i alt andet, jeg har set om Roskilde), medieby og musik.

Man kan nikke genkendede til rigtig mange ting(har været der fra 2003), og som anmelderen skriver, så er der ikke meget nyt.

De tidligere klips bringer minder om en lidt anden festival, for den har ændret sig siden 2003. Den er blevet mere normal. Der var langt flere punkere i 2003 end i 2010 - så faktisk meget få. En del af ændringerne er til det bedre - såsom forholdene på campingpladsen.

En rodet affære, der til tider er lidt kedelig.

3/6

Skriv ny kommentar: