Om man kan lide Royal Tenenbaums er nok et spørgsmål om smag og behag. Udgivelsens tekniske side er med en god billedside og en udmærket lydside helt i orden. Dog mangler der enhver form for ekstra materiale, og det trækker ned på den endelige overall karakter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 The Insider 21 år siden

Fremragende film. Ærgeligt at DVD`en er så dårlig. Jeg har den flotte amerikanske CRITERION udgave, som er ret sej :-)
War. War never changes.
Gravatar

#2 Lowkey 21 år siden

Man skal jo huske at europæere slet ikke er interreserede i ekstra materiale!

Hvis nogen er uenige med den statement, kan de jo prøve at forklare hvorfor vi så får underlegne udgaver af dvd-film herovre..
Daisy, Daisy...
Gravatar

#3 azathoth 21 år siden

#2: $$$$

Ingen ekstra materiale = billigere at lave = større fortjeneste!!

for de bliver jo ikke billigere af den grund!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Det kommer jo an på hvilken slags ekstramateriale vi taler om; Jeg er sådant set ligeglad med trailer og bag-kameraet, da disse tit er vist på fjernsynet før. Det interresante er derimod slettede scener, kommentarspor og fraklip.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Fremragende film forresten. Jeg tror det er Wes Andersons hensigt at man ikke skal ligge flad af grin, men derimod sidde og tænke over om man kan være bekendt at finde det morsomt.
Jeg lå dog flad af grin over den scene hvor Margot mister fingeren.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#6 azathoth 21 år siden

#5: LOL ja, hendes ansigtsudtryk er fænomænalt... også scenen hvor Ritche går i spåner på tennisbanen... ROFL!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

He appears to be crying...
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#8 filmz-vassago 21 år siden

#2

Jeg kan ikke forestille mig at det ville blive specielt dyrere at smide ekstra-materiale paa - medmindre der er tale om en 2 disc udgivelse.

Det koster i forvejen ikke mere end et par kroner at producere en DVD9 med ekstra-materiale - saa jeg tror ikke at det er derfor.

Det er nok naermere at alm. folk ikke vil betale de 20-30 kroner mere en special edition, og jeg kan godt forstaa at filmselskaberne ikke gider at markedsfoere 2 "naestem" ens film. Det er selvfoeligt aergeligt at de ikke goer. Men saa maa de selv om at jeg vaelger at koebe en reg.1

Men vi kan jo skrive til dem og hoere hvorfor det egentligt ser saa kedeligt ud mht. Special Editions og 2 disc udgivelser.

Hvis man gerne vil laese lidt mere om hvordan film-distribution haenger sammen - saa kan man goere det her.

http://www.factbook.net/wbglobal_rev.htm
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 azathoth 21 år siden

#8: Hvis det ikke koster mere at producere, hvorfor koster det så 20-30 kroner mere for forbrugerne???

Hvorfor udgive to film, udgiv en film med special features, og sæt så prisen ned!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#10 Lowkey 21 år siden

Min oprindelige undren gik på noget i retning af hvorfor at ekstramaterialet decideret er skåret væk på de europæiske udgaver.

Jeg har oplevet at film, ikke nødvendigvis en deciderede "collectors edition", har haft ekstramateriale på R1 versionen og R2 versionen kun indholder filmen (og hvis man er uheldig kan man ikke fjerne underteksterne).
Men hvornår er noget i det hele taget en special edition?
Er der standarder for hvad en SE skal indeholde?
Daisy, Daisy...

Skriv ny kommentar: