Den er måske nok en smule ujævn, og filmens sidste akt er et rodet antiklimaks, men “Savages” er rigtig god, stjernespækket underholdning og en af Oliver Stones klart bedste film siden årtusindskiftet. På Blu-ray imponerer både filmens billed- og lydside, men det havde været dejligt med mere ekstramateriale. Hvorom alting er, så er udgivelsen altså et must for Stone-fans og værd at leje, hvis man sætter pris på en god thriller.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 SublimeKen 11 år siden

Min filmsmag er meget identisk med din Insider. Synes ofte dine anmeldelser er spot on...Måske med undtagelse af Battleship ;)
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

Feeeeeeedt :-) Jeg går ud fra, at du selvfølgelig er utilfreds med, at jeg ikke gav "Battleship" 6 stjerner?
War. War never changes.
Gravatar

#3 Graversen 11 år siden

Spot on anmeldelse.
Filmens slutningen havde en anderledes, overraskende og underholdende twist

Who else's opinion would it be?
Gravatar

#4 Frederik 11 år siden

Jeg fandt den intet mindre end rædselsfuld. En af de dårligste film der har fået en stor udgivelse i meget lang tid. Det kunne have været en effektiv udforskning af USA's narkotikaproblemer, men den ender med at være et bombastisk blodbad der har meget lidt at sige, især i betragtning af hvem der står for instruktionen.

Alt ved filmen, fra Blake Livelys elendige skuespil til de "cool" replikker, skriger bare af at holdet bag vil for meget.

"I have orgasms. He has wargasms".

Det er der seriøst en forfatter der er blevet betalt for at skrive.
Gravatar

#5 dhad 11 år siden

Gab, hvor var den kedelig...
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 11 år siden

Jeg fandt den var en omgang middelmådigt rod, som dog via højt tempo var mildt underholdende, indtil verdens mest lattervækkende pinlige slutning, der totalt pisser på en. Gav den 2/6!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 skittlez 11 år siden

Jeg var også rigtigt godt underholdt (som altid hos Stone). D'herrer Kitsch og Taylor-Johnson er fantastiske og jeg bliver mere og mere imponeret over begge, for hver film de skriver film på CV'et. Synes dog, at en Salma Hayek, i uhørt god form, stjæler showet. Emnet passer godt til Stone, der stadig har en fed instruktør-stil (alt, inklusiv køkkenvasken, bliver kastet ind, rent visuelt), men er enig i andre med, at man sagtens kunne havde fået mere dybde med i historien. Godt set af Insider med finanskrise-metaforen. Jeg så den mest af alt som en moderne prohibition-film. En dejlig brutal én af slagsen.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#8 B.Pedersen 10 år siden

Hold da helt op for en dårlig film, det eneste der trækker den op, på en stjerne er kun fordi Salma Hayek ser skide godt ud.

Skriv ny kommentar: