Selv fans af “Scary Movie”-serien vil garanteret have besvær med at komme helskindet igennem 4’erens 90 ulidelige minutter. Og folk, der endnu ikke har stiftet bekendtskab med serien, bør uden tvivl tage fat i en af de andre tre film i stedet. Dvd’en skuffer dog ikke. Billedsiden er flot, lydsiden stærkt imponerende, og ekstramaterialet er faktisk ganske godt. Udgivelsens kommentarspor er endda en ren fornøjelse, som næsten gør filmen en anelse lettere at sluge. Næsten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 blahblah 17 år siden

Er generelt enig, men synes nu ikke du skal klandre filmen bare fordi du ikke kender Young Bloodz, så gør det hellere for alt det andet der er dårligt :)
Gravatar

#2 blahblah 17 år siden

Og ud over det, så var denne film meget bedre end 3'eren, som virkelig ikke var sjov.

Den her stinker også, men alligevel.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [1143092738] 17 år siden

Jeg synes godt nok også filmen er dårlig - men én stjerne er altså alligevel for lidt...

#3'eren er heller ikke en geni-streg i sammenligning, 4'eren har nøjagtigt de samme styrker (hvis man ellers kan finde dem;o) og svagheder som de foregående film i serien.
Gravatar

#4 filmz-barnebarn 17 år siden

Jeg synes slet ikke den var så ringe. I mine øjne var det en af de bedste af dem.

2'eren er klart den dårligste i mine øjne...

Jeg gav den 4/6 for jeg var godt underholdt og fik da nogen grin. Det tæller naturligvis også mest ved sådan en film, at man kender de andre film, som der bliver lavet parodi på - ellers er den nok heller ikke helt så sjov.
<hr>
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
Gravatar

#5 filmz-Ruive05 17 år siden

Well filmen skal underholde.. punktum intet andet..
jeg følte mig sgu underholdt.. punktum ikke andet 4/6..
tvivler på d'herrer Zucker sigter efter andet end billige grin..
"Eat, Sleepy and be merry"
Gravatar

#6 Hal60 17 år siden

Nok også den mest humorforladte film jeg længe har set...

- 1/6.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1143092738] 17 år siden

Man kan så undre sig over, at Scary Movie 5 allerede er p vej iflg. IMDB... Nu må de sq snart stoppe!
Gravatar

#8 Bates 17 år siden

#6 - Enig! Det er en skod film!
Gravatar

#9 Gin 17 år siden

etteren var rigtig sjov, men toeren var forfærdentlig. nummer 3 var ikke noget at råbe hurra for, men den nye her er helt umulig. Jeg kan ikke komme i tanke om en eneste scene hvor jeg virkelig grinede. De skulle have stoppet efter den første film, det er virkeligt ved at blive for meget nu.

2/6 til Scary Movie 4
Gravatar

#10 blahblah 17 år siden

4 ud af 6?

Er I sindsyge? Blinde og døve?
Skuespillet er elendigt. Humoren er sjov nogle gange, men ofte så latterlig at den er fordummende.

Jeres krav til en film må være uendeligt små.

Skriv ny kommentar: