Uanset om man så forguder eller foragter ham, er det et uomtvisteligt faktum, at Steven Spielberg er en af filmhistoriens største virtuoser, og at “Schindlers liste” er en af de allerstørste kronjuveler i mandens skattekiste af et CV – et ekstremt velspillet og visuelt overrumplende mesterværk, der efterlader nerverne i ruiner og tårekanalerne oversvømmede. Både filmens lydside og Janusz Kaminskis Oscar-belønnede billeder imponerer i HD, så selvom her desværre ikke er noget ekstramateriale, er der simpelthen ingen vej uden om skiven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 BN 11 år siden

TP-DK (10) skrev:
Jeg synes nu ellers T.E. the Teaparty-Extreme er ligeså god som Spielbergs bedste.


Hmm ... du har en pointe dér!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep (6) skrev:
på en god dag :D
En god dag for mig eller dig;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13 Mark M 11 år siden

Johan

er Edge Enhancementen distraherende eller er den meget mild ?
Gravatar

#14 The Insider 11 år siden

#13, aldrig irriterende i direkte distraherende grad, men jeg spottede det op til flere gange. Det afhænger vel af størrelsen på din monitor.
War. War never changes.
Gravatar

#15 Mark M 11 år siden

jeg ved at OCTOPUSSYs var der hele tiden og det var distraherende - men det i f.eks. DØDENS GAB fandt jeg ikke distraherende
Gravatar

#16 Patriarch 11 år siden

En af min top 10 film. Must have indeed.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#17 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden



Ikke speciel morsom, men i det mindste on topic. Man kan ikke få det hele.
Doctor Last Warning
Gravatar

#18 Mikkel Abel 11 år siden

Super god anmeldelse. Har kun set Schindlers Liste en gang, for nogle år tilbage, så er da helt klart på et gensyn. :)
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: