Ligesom i f.eks. “Superbad” ender man uundgåeligt med at holde af drengene, men beklageligvis forbliver deres figurer nogle temmelig overfladisk beskrevne størrelser. Og selvom filmen umiddelbart har en amoralsk friskhed, så forfalder den til de samme genkendelige klicheer som forbillederne i dens afrunding, som ikke helt kan leve op til, hvad vi tidligere har bevidnet. Dem i hovedpersonernes aldersgruppe vil dog formentlig more sig med at spejle sig i filmens karakterer og situationer, mens de af os, der har passeret den alder, passende kan grine med og i stilhed ånde lettet op over, at den tid lykkeligvis ligger bag os.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Outbound Sith 12 år siden

Jeg har ikke set filmen, men jeg har set traileren (én gang), og bedømt udfra den, var jeg nærmest chokeret over antallet af stjerner.

Jeg er sgu lidt nervøs for, at den gode Benway efterhånden har set så meget lort (han har trods alt anmeldt 15 af de 19 film på denne liste), at hans skala for uddeling af stjerner er kommet ud af balance... ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 Nagash 12 år siden

Jeg har ikke se filmen, men har set serien med stor fornøjelse. Glæder mig til at se den her også.
Gravatar

#3 duuk74 12 år siden

Jeg er sgu nok blevet for gammel til at se film om teenageres forsøg på at få sex.
Brød mig ikke om serien.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#4 dhad 12 år siden

duuk74 (3) skrev:
Jeg er sgu nok blevet for gammel til at se film om teenageres forsøg på at få sex.
Brød mig ikke om serien.

Kan man blive for gammel til det? :-( Serien er ofte hyleskæg, og hvad man ikke mindes fra da man selv var en 16-18 år.

Nuvel, man er vel kun så gammel, som man føler sig! :-)
Gravatar

#5 Nicki52 12 år siden

Har set den - grinte et par gange for det var så åndsvagt. Men det er rigtig man kommer til at holde af de idioter på en eller anden måde. 3 stjener ud af 6.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 duuk74 12 år siden

#4

Tjoe, bumser, førstegangssex, at være populær i klassen osv gider jeg bare ikke se film om mere.

Føler mig ellers ikke særlig gammel på mange andre punkter haha.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7 Nicki52 12 år siden

duuk74 (6) skrev:
bumser, førstegangssex, at være populær i klassen osv

Intet af det overstående er med i filmen ;D Men der er så meget andet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8 Åkepool 12 år siden

Jeg har ligesom Benway, aldrig set et minut af serien, så jeg vidste ikke rigtigt hvad jeg gik ind til.
Jeg blev meget positivt overrasket og morede mig glimrende. Sad faktisk og grinede halvhøjt helt alene i stuen over scenen hvor de med dans går over til de 4 piger for første gang, det var sgu genialt :)

Jeg er langt forbi alt det de roder med, sådan aldersmæssigt, men jeg kan sagtens sætte mig i deres sted.

Intet mindre end 8/10, årets sjoveste film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 Nicki52 12 år siden

#8
I stuen?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 Åkepool 12 år siden

Nicki52 (9) skrev:
#8
I stuen?


Ja.

Skulle jeg ha' set den i soveværelset?
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: