“The Scorpion King” er en gennemført dårlig film med en forudsigelig handling og kedelige actionsekvenser, der mangler både tempo og originalitet. Den anstrengende humor falder til jorden som en død kamel, og effekterne virker overvejende syntetiske og utroværdige. Selve dvd’en byder på et rigtigt pænt billede, og Universal skal have ros for at inkludere både et Dolby Digital og DTS lydspor. Desværre minder det omfattende materiale mest af alt om en forlænget reklamekampagne, og selvom der er mange features kniber det slemt med kvaliteten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skobbolop 21 år siden

der er vel ikke noget at diskutere?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 inflector 21 år siden

Ja den lyder jo pænt skod.
The Rock skulle ellers bevæge sig lige så yndefuldt som en balet danser....jeg ved ikke lige hvad det har med sagen at gøre, men jeg så et bagom "The Scorpion king" program hvor det blev sagt 100 gange (sådan cirka)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 Hasselguff 21 år siden

#2 LOL - ja, jeg var ved at brække mig, da de blev ved med at omtale The Rock som yndefuld og en nuanceret skuespiller. To forskellige ansigtsudtryk og en knurren forbinder jeg normalt ikke med skuespil...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#4 MikkelHJ 21 år siden

Ja, med et navn som Dwayne Johnson forstår man godt, han helst vil kaldes The Rock.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#5 Kiksmann 18 år siden

Filmen ligger i den tålige ende af de dårlige, men den har intet som helt med spinoff fra de ellers gode mummy film.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: