The Scorpion King er som sådanne en 1½ times actionfilm nu er… masser af action og bare damer… hjernen hænger man på knagerækken til venstre inden man går ind… køb helst en masse popcorn, for filmen er virkelig ren action, der kun går lige ind, hvis du kværner den STORE karton!!

Desværre Rock, din hovedrolle-debutfilm får kun 2 ud af 6, men jeg tror nu på du nok skal få din sequel, for denne film skal nok skrabe det helt store bundt sedler hjem… allerede nu flokkes teenagedrengene nede ved billetlugerne!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Zero 22 år siden

Hmm, bare damer og action... hvad mere kan man forlange af en film ;)
______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#2 filmz-vassago 22 år siden

plot og handling ?!? hvis jeg kun vil se bare damer og action, kunne jeg jo reelt nøjes med baywatch og a-team.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 azathoth 22 år siden

Zero... et ord: SUBSTANS!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 nakalay 22 år siden

Jeg var inde og se denne film i sidste uge og den er sq da meget sej ;)

Specielt filmens hovedrolle...kamelen der er den eneste sjove "skuespiller" i filmen! haha...

Efter min mening er det en god film...jeg grinte ihvertfald under 2/3 af filmen (eller mere)!

Og så kan jeg faktisk også prale med at jeg var inde og se den i europa's største bio...
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#5 azathoth 22 år siden

Tjaeh, spørgsmålet er så om du grinte hvor filmens skabere havde tiltænkt det, eller om du bare grinte ad filmen generelt? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-Yasw 21 år siden

azathoth -> Du taler lidt nedladende om teenagedrenge i din andmeldelse vil jeg mene. Vi er alså nogen (incl. undertegnede), som ikke går i biffen for at se på bare damer og dårlig action. Det har man jo video til :-)

/Yasw
Gravatar

#7 azathoth 21 år siden

hehe, no offense... udtrykket pubertetsdrenge var måske bedre, jeg tænker nok på alderen omkring de 13-14!

Jeg husker da bare hvad jeg selv kunne lide da jeg var på den alder!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 filmz-vassago 21 år siden

I den alder ?!! Du tænker stadigt ikke på andet ;)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 azathoth 21 år siden

hehe, nej det er muligt, men jeg vil gerne at de film jeg ser har lidt mere substans end denne film!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: