Siden “Se7en” udkom i 1995 er der blevet produceret et hav af efterligninger, men ingen af dem har nået forbilledet til sokkeholderne. David Finchers skelsættende seriemorderthriller er fortsat den gudbenådede filmmagers hovedværk. På Blu-ray ser “Se7en” bedre ud end nogensinde før, og skivens lydspor er også mageløst. Ud over filmen indeholder skiven et væld af fremragende dokumentarer og kommentarspor. Her er ganske vist ikke noget nyproduceret ekstramateriale, men dette er alligevel en fuldkommen uundværlig udgivelse.

Se også: Filmz TV: David Finchers film og karriere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Kochie 13 år siden

Og så fandt jeg ud af, hvad jeg skulle se af film i aften.
Gravatar

#12 elwood 13 år siden

Billede 1
Godaften, kunne vi låne en Kop Sukker?


Billede 2
Hjemmehjælpen, blir mere og mere sløssede med tingene

Billede 3
Se børn, her er hvad som sker, når man æder for meget rosenkål

Billede 4
Morgan Nooww I want everyone, to see this beautiful picture, my partner has taken, it is nice... it's OK, and it is going on the wall.

Brad Wow that Guy got some awesome hair

Billede 5
Suk jeg når aldrig og få den kage færdig
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 PJP 13 år siden

elwood (12) skrev:
Billede 1
Godaften, kunne vi låne en Kop Sukker?


Billede 2
Hjemmehjælpen, blir mere og mere sløssede med tingene

Billede 3
Se børn, her er hvad som sker, når man æder for meget rosenkål

Billede 4
Morgan Nooww I want everyone, to see this beautiful picture, my partner has taken, it is nice... it's OK, and it is going on the wall.

Brad Wow that Guy got some awesome hair

Billede 5
Suk jeg når aldrig og få den kage færdig

forhelvede elwood xD sad li og klikkede frem og tilbage :P forsatan du fik mig til at grine xD
Gravatar

#14 Kyllingebenet 13 år siden

elwood (12) skrev:
Billede 1
Godaften, kunne vi låne en Kop Sukker?


Billede 2
Hjemmehjælpen, blir mere og mere sløssede med tingene

Billede 3
Se børn, her er hvad som sker, når man æder for meget rosenkål

Billede 4
Morgan Nooww I want everyone, to see this beautiful picture, my partner has taken, it is nice... it's OK, and it is going on the wall.

Brad Wow that Guy got some awesome hair

Billede 5
Suk jeg når aldrig og få den kage færdig

Jeg ved ikke om det er mig der er humorforladt, men jeg syne aldrig at dine billedekommentarer er sjove.

Men fred være med det.
Gravatar

#15 elwood 13 år siden

Som du skriver på din profil

Jeg er en gnaven mand på 30 lange år.

Men hehe det ok.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 Kruse 13 år siden

Det er jo selvfølgelig hver sin smag. Og det er heller ikke alle af dem der er lige gode, hvilket jo også afhænger af hvilke billeder Elwood får at arbejde med, men jeg kunne ikke lade være med at smile af billedtekst nummer 4 :)

Den var ganske genial!

Keep it up!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17 elwood 13 år siden

Jeg er en mild udgave af The Insider når det kommer til plat/genial humor 8-)

Nåja ehmm filmen, ja den er sku også ret ok.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 elwood 13 år siden

btw. lidt kritik til The Insider

Her er ganske vist ikke noget nyproduceret ekstramateriale, men dette er alligevel en fuldkommen uundværlig udgivelse.

Filmens tema ber da næsten om en form for passene afslutning i anmeldelsen, mit ynklige forsøg, du kan sikkert lave en bedre hehe.

Her er ganske vist ikke noget nyproduceret ekstramateriale, men dette er alligevel en fuldkommen uundværlig udgivelse, som det ville være en synd ikke og anskaffe sig!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 Riqon 13 år siden

Chickenbone (14) skrev:
Jeg ved ikke om det er mig der er humorforladt, men jeg syne aldrig at dine billedekommentarer er sjove.

Men fred være med det.


Så gør det da bedre selv!! Jeg synes imidlertid, elwood rammer meget godt, kan især godt lide den med kagen -- med et billede så intetsigende, så må man jo netop komme med noget, der er helt random. Men hvorfor prøver vi ikke bare alle sammen at være med? Jeg starter gerne (med at fortsætte):

Billede 1
Hej. Vi kommer fra Jehovas Vidner og vil gerne spørge, om du synes, det er en god verden, vi lever i? Har du fem minutter og et plaster? (cheap shot, I know)

Billede 2
Ja, selvfølgelig er det mig, der ender med at skulle rydde op efter der har vær't børnefødselsdag ... #!¤&% ...

Billede 3
Hej tante! Tænkte jeg lige ville kigge forbi. Hvordan var det i solarium i dag?

Billede 4
Morgan: På andenpladsen kommer dette billede taget af Brad med 18mm linse. Han brugte et Nikon D500, indstillingen var på sort/hvid med en lukketid på 1.5 og ISO var på 800. Meget, meget imponerende. Han fortjener en snickers.
Brad: Hell yeah...

Billede 5
I could be doing Jolie right now... Or anyone, for that matter.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20 elwood 13 år siden

Hehe sådan 8-)

Min farvorit er nok 2'eren

Og ja du har ret de intetsigende billeder er de sværeste

4'eren blir satme nørdede...måske lidt for meget (efter min mening) men ja samme ide 8-)

Til de nysgerrige, så startede det hele jo ud med en anmelder fra filmz (der ikke er på siden mere) som lavede billedetekst til anmeldelserne, og jeg morede mig herligt over det, så jeg forsøger blot og holde gang i den trend lidt endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: