Siden “Se7en” udkom i 1995 er der blevet produceret et hav af efterligninger, men ingen af dem har nået forbilledet til sokkeholderne. David Finchers skelsættende seriemorderthriller er fortsat den gudbenådede filmmagers hovedværk. På Blu-ray ser “Se7en” bedre ud end nogensinde før, og skivens lydspor er også mageløst. Ud over filmen indeholder skiven et væld af fremragende dokumentarer og kommentarspor. Her er ganske vist ikke noget nyproduceret ekstramateriale, men dette er alligevel en fuldkommen uundværlig udgivelse.

Se også: Filmz TV: David Finchers film og karriere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 The Insider 13 år siden

#18, touché!
War. War never changes.
Gravatar

#22 PJP 13 år siden

elwood (20) skrev:
Hehe sådan 8-)

Min farvorit er nok 2'eren

Og ja du har ret de intetsigende billeder er de sværeste

4'eren blir satme nørdede...måske lidt for meget (efter min mening) men ja samme ide 8-)

Til de nysgerrige, så startede det hele jo ud med en anmelder fra filmz (der ikke er på siden mere) som lavede billedetekst til anmeldelserne, og jeg morede mig herligt over det, så jeg forsøger blot og holde gang i den trend lidt endnu.
i say keep it up, im getting a smile on every time ^^
Gravatar

#23 filmz-Myrepip 13 år siden

#18 Thumbs up :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#24 Yggdrasil 13 år siden

Jeg griner også af Elwoods kreative billedbeskrivelser her i nordjylland :) godt med lidt spas.
Gravatar

#25 Killkaj 13 år siden

Måske lidt smadret at spørge, når jeg alligevel har bestilt den :b

Men er denne http://cdon.dk/film/seven_(blu-ray)-8033036 udgivelse ligeså "kvali", som den anmeldte ? :)
Gravatar

#26 evermind 13 år siden

elwood (12) skrev:

Billede 3
Se børn, her er hvad som sker, når man æder for meget rosenkål


HEY!!! Nu synes jeg heller ikke, du er sjov, elwood!!! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#27 Michael Andersen 13 år siden

#26 It's funny because it's true. Du ser i hvert fald heller ikke helt frisk ud ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#28 evermind 13 år siden

#27 Jeg er en zombie, jeg SKAL se sådan ud!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#29 Michael Andersen 13 år siden

#28 Jeg tvivler på at du er en zombie, da rosenkål vist er det eneste du er blevet bidt af ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#30 evermind 13 år siden

#29 ... D-du udtaler dig om kræfter, du ikke forstår!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: