Filmen er øjensynligt tænkt som et slags morbidt eventyr, men actionsekvenserne er rædsomt udført og tæller alt lige fra CGI-ulve, dæmoner, der ligner computerspilfigurer, samt en så rutinepræget krydsning af en faldefærdig bro, at ikke engang min oldemor ville have kunne hidset sig op over den. Alligevel har intet forberedt tilskueren på slutningen, hvor hele herligheden kulminerer i et af de mest latterlige slagsmål, jeg kan mindes at have set på det store lærred. “Season of the Witch” fortjener ikke en anmeldelse. Den fortjener at blive brændt på bålet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Antlion 13 år siden

#6:

Altså, han er i det mindste lykkelig. Se mer... Hov, nej.

Benway må efterhånden have traumer efter alle disse makværker, Filmz tvinger ham til at se. I skulle have sendt ham ind til Tarr i Cinemateket forleden. :)
Gravatar

#12 evermind 13 år siden

Håber stadig på at vinde billetter til denne, da jeg faktisk synes, den trailer, der var oppe i sin tid så ganske hyggelig ud. Men forventningerne til filmen er blevet lidt mere middelaldermørke efter denne (i øvrigt ret underholdende) anmeldelse.

På den anden side gav den gode Benway også kun Ninja Assassin 1 stjerne, og den fandt jeg faktisk ganske fornøjelig, da jeg dristede mig til at se den forleden dag, så alt håb er ikke ude endnu. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 evermind 13 år siden

Antlion (11) skrev:
Altså, han er i det mindste lykkelig. Se mer... Hov, nej.


Just... don't. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14 Babo Rises 13 år siden

SAMCRO (3) skrev:
faktisk en af USA's bedste efter min mening


WHAT? Han er decideret ringe. Han er okay skæg i Kick Ass, men ikke en særlig rolle der kræver alverden. Han er jo ikke engang eftertragtet i de gode mainstream film, men blot de helt dårlige.
Gravatar

#15 Bobby Singer 13 år siden

#14

Leaving Las Vegas
Adaptation
Bad Lieutenant
Wild at Heart

Han er fremragende i disse og Kick-Ass som du selv nævner.
Idjit
Gravatar

#16 Babo Rises 13 år siden

Jeg vil så kun fremhæve Leaving Las Vegas som fremragende. Resten er udmærket. Jeg var dog ikke så imponeret over Bad Lieutenant, heller ikke over hans indsats. Kunne jeg så få dig til at nævne alle de dårlige? :)
Gravatar

#17 IK 13 år siden

Face Off.. Babo er det ikke din ynglings action-film? :)
Gravatar

#18 Babo Rises 13 år siden

#17

En af dem, ja.. Og han var god overfor Travolta, og omvendt :) men det er efterhånden så længe siden.
Gravatar

#19 IK 13 år siden

Jeg synes Nic Cage er fremragende i disse film:

Kick-Ass
Orkidé-tyven
Lord of War
Leaving Las Vegas
Matchstick Men
Face/Off
Vilde hjerter
The Weather Man
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans

Selv i film som Next og Bangkok Dangerous synes jeg han gør det fint. Det er vel mere manuskripterne der gør filmene dårlige. Nic Cage er bare ikke så god til at fravælge dem. :)
Gravatar

#20 elwood 13 år siden

#5

[url= nuværende agent prøver forgæves og få ham til og fravælge de dårlige film 8-)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: