Filmen er øjensynligt tænkt som et slags morbidt eventyr, men actionsekvenserne er rædsomt udført og tæller alt lige fra CGI-ulve, dæmoner, der ligner computerspilfigurer, samt en så rutinepræget krydsning af en faldefærdig bro, at ikke engang min oldemor ville have kunne hidset sig op over den. Alligevel har intet forberedt tilskueren på slutningen, hvor hele herligheden kulminerer i et af de mest latterlige slagsmål, jeg kan mindes at have set på det store lærred. “Season of the Witch” fortjener ikke en anmeldelse. Den fortjener at blive brændt på bålet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Batsy 13 år siden

30# hehe okay d:

hvor mange superhelte film syndes du så er gode? d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#32 djibyman2-the seque 13 år siden

Puuha, lad os kalde det Superhelt/tegneserie univers, for ellers vil listen nok blive ret kort, men lad mig forsøge at remse et par stykker op:

Scott Pilgrim vs.the World
Watchmen
Batman,The Dark Knight
V for Vendetta
Sin City
Batman begins
Iron Man 1
Kick-ass
The Incredibles
Hellboy 1
300
Mystery Men
The Crow 1
X-Men 1
The Spirit ( jeg ved godt jeg er alene på den her, men jeg fandt den ret underholdende)

Der er muligvis flere, kan bare ikke lige komme i tanke om dem
Gravatar

#33 Batsy 13 år siden

32# Du skam ikke alene med The spirit :P syndes den var meget fin :)


Hva med X-men 2, og de gamle batman film som burton lavede,
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#34 djibyman2-the seque 13 år siden

Batsy (33) skrev:
Hva med X-men 2, og de gamle batman film som burton lavede,


X-men 2 blev pludselig meget "Shiny" og glad at se på, den er ikke super dårlig, men jeg føler ikke den kan måle sig med den første.
Hvad de 2 gamle Burton Batman film angår, ja så har det nok mere at gøre med min indstilling til ældre film, de fungerede skam fint lige da de kom frem, men jeg syntes ikke de har ældedes godt, 1´eren var faktisk i fjernsynet for ikke så lang tid siden, og jeg havde set frem til et gensyn, men det blev hurtigt vendt til skuffelse, de 2 nye Batman film er simpelhent så suveræne at de får de gamle til at ligne hø, så jeg ville ønske jeg ikke havde sat mig ned for at se den igen, og i stedet for bare have husket den som værende super cool, men det tog er kørt.
Og for dem der skulle misforstå mig angående gamle film, så er det ikke sådan at jeg ikke bryder mig om dem, der er film der ude der ældedes med ynde, og jeg har op tilflere favoriter bland de ældre film.
Gravatar

#35 Batsy 13 år siden

34# I see :-)

Men er enig dig at X2 er god men den første er den bedste, dog syndes jeg ikke de første batman er rigtig gode, har bare set dem 100 gange at jeg kan ikke se dem uden at holde pauser. Det gælder dog ikke med BB og TDK :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#36 Ghump 13 år siden

Jeg så filmen igår, og var fint underholdt. Ganske mainstream Cage film som man forventer det.

Jeg mistænker at anmelderen forventede noget helt andet end det han fik. Eller også var det ham der sad ved siden af mig og pillede vil mobilen 37 gange under filmen (hvis det var dig, så DØ!!!). Det ville da forklare de åbenlyse fejl, som at han aldrig fandt ud af hvad heksen skulle på klosteret - på trods af at det, ligesom i Inception, bliver forklaret en 8-10 gange for publikummet.

Kort sagt - Det er IKKE god stil at anmelde film man ikke har set, eller ikke har fulgt med i.
Gravatar

#37 Hr. Nielsen 13 år siden

Jeg synes nu også at historiens mål og personernes motivation var forklaret ganske tydeligt. Filmens historie var noget værre nonsens og fortællingen haltede ofte i dens afvikling flere steder. Men den røde tråd var temmelig klar.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#38 elwood 13 år siden

Ikke et eneste ord om hans ny frisure!?

Det finder jeg ret hårrejsende!

Det burde da være prioritet!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39 MOVIE1000 13 år siden

The Spirit ( jeg ved godt jeg er alene på den her, men jeg fandt den ret underholdende)


Jeg fandt ikke filmen særlig god, men helt klart underholdene at se Samuel Jackson som skurk i alle de forskellige kostumer for hver gang man så ham :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40 Lars.dk 12 år siden

God til en søndag formiddag hvor man ikke skal lave andet.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: