Jeg håber, at folk giver Tarsem og Reynolds, der begge har været lidt ude af trit karrieremæssigt, en chance. “Self/less” er en underholdende og medrivende thriller. Selv om den ikke byder på voldsomt originale ideer, er der kælet for detaljerne og indpakningen er frisk. Nogle gange giver det faktisk god mening at hælde gammel vin på nye flasker.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nagash 8 år siden

Jeg kan ikke benægte, at Singh har haft en ujævn karriere, for hans film har jo ikke ligefrem været kæmpe kassesuccesser. Jeg har dog altid været glad for både The Cell og The Fall, som nok er dem, der er blevet straffet hårdest ved billetlugerne. Immortals og Mirror Mirror har jeg dog slet ikke set.
Denne her vil jeg dog glæde mig til. Det bliver dog først når den kommer på blå.

Men jeg forstår dog ikke den med, at Reynolds har haft en svingende karriere? Misforstå mig ikke.. Nogle af hans film, har godt nok været tvivlsomme. Men som skuespiller, synes jeg altid han gør det fra godt til imponerende. Og han virker jo ikke ligefrem til at være arbejdsløs. Og ja, Deadpool... Need I say more?
Gravatar

#2 paideia 8 år siden

#1 Green Lantern var (i hvert fald økonomisk) et gigantisk flop, hvilket den nok egentlig havde fortjent. Derefter kom den også slemt skuffende R.I.P.D. Det er sådan noget, som får blockbusterproducere til at ryste på hænderne. Hele tiden er han dog fortsat med at lave gode indie-film og han er heldigvis så god en skuespiller, at han kan komme igen. Jeg har selv været stor fan af ham helt tilbage fra "Two Guys, a Girl and a Pizza Plaze" og det har ærgret mig, at Bradley Cooper tilsyneladende har overtaget hans niche i Hollywood.. Har du i øvrigt set den geniale "The Nines" fra 2007?
ODI PROFANVM VVLGVS ET ARCEO
Gravatar

#3 Nagash 8 år siden

Ja, nogle af de film, han har været med i, har godt nok været tvivlsomme. Men hans evner som skuespiller har jeg aldrig tvivlet på, selvom især de to film du nævner, var noget værre lort. Jeg tvivler jo heller ikke på The Dude, selvom han også var med i R.I.P.D. :)

Jeg har også fulgt ham siden han var med "Two Guys and a Girl". Det var også der jeg fik øjnene op for Nathan Fillion.

Og jeg, jeg mener jeg har set "The Nines"
Det er den, hvor det viser sig, at han er en gud, der bare vil leve som menneske, ikke?
Gravatar

#4 paideia 8 år siden

#3 Lige præcis.

"What's an 8?"
"Koalas. They're telepathic. Plus, they control the weather."
ODI PROFANVM VVLGVS ET ARCEO

Skriv ny kommentar: