Således er der langt imellem de seværdige episoder i filmen, og man skal ned i småtingsafdelingen for at finde noget, man bare kan trække lidt på smilebåndet af. Eksempelvis Jackie Earle Haley, der dukker op som den hashskæve Dukes, der vinder $10.000 ved en af Tropics’ hjemmekampe, og efterfølgende har problemer med at få pengene udbetalt. “Semi-Pro” fungerer ikke som komedie på grund af et dårligt manuskript og en hovedrolleindehaver i form Will Ferrell, der hverken er troværdig eller sjov i sin rolle som klubejeren Jackie Moon. Derfor kan det kun anbefales at holde sig helt væk fra denne halvprofessionelle sportskomedie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wimmie 15 år siden

Er generelt enig i anmeldelsen...gav den selv 3/6 - men en lille 3'er.
Og ja, havde helt glemt Jackie Earle Haleys lille sjove rolle - han er faktisk det sjoveste ved hele filmen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 filmz-Jessmoeller 15 år siden

Filmen havde da sine højdepunkter, men så heller ikke mere.

Will Ferrel burde holde lidt igen, og lave lidt færre film. Det virker som han spiller den samme karakter igen og igen, som bliver kedeligt i længde (kommer det fra en super Will Ferrel fan)
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#3 wimmie 15 år siden

#2
Enig...dog synes jeg han var god i den lidt anderledes "Stranger than Fiction". Han kunne godt gøre som Jim Carrey og lave lidt blandede genrer i stedet for hele tiden at lave det samme...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 dallehc 15 år siden

tror det handler om smag, humoren er rimelig sort så det er smag og behag. synes selv det er forfriskende med sådanne film i ny og næ. personligt synes jeg Semi-pro var sjov, og havde det specielle touch of Ferrel i den. 4/6
Gravatar

#5 filmz-Bummerten 15 år siden

"IM GONNA KILL YOUR FAMILY AND BURN DOWN YOUR HOUSE!"

Jeg elsker Will Ferrel. Denne film er dog en af de nær så gode. Will Ferrels bedste film er klart Stranger Than Fiction og derefter kommer Angerman / Old School (De deler pladsen :D).

Filmen fortjener 4/6 stjerner. God underholdning, men så heller ikke mere.
-My name isn't Adam We!
-Or is it? What number did you dial?
-Don't ever call me again! - I showed him
Gravatar

#6 duuk74 15 år siden

#5 Angerman hehe, det lyder som noget jeg godt gad se.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7 wimmie 15 år siden

#6 Anger Management + Anchorman ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 filmz-Bummerten 15 år siden

Hovsa.
Der var lige en stavefejl. Havde jeg ikke lige spottet ;).
-My name isn't Adam We!
-Or is it? What number did you dial?
-Don't ever call me again! - I showed him
Gravatar

#9 filmz-mhyl 15 år siden

I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#10 filmz-gentlemanfinn 15 år siden

klart en af de dårligste Will Ferrel film, kun overgået af Kicking and screaming.

Step Brothers ser dog mere lovende ud

Skriv ny kommentar: