Der er dog langt mellem snapsene, hvad angår “Sidste nat på station 13”, og i sidste ende formår filmen ikke rigtigt at røre sit publikum. Bulder og brag, ganske vist, men hvad var det nu lige at ordsproget sagde om tomme tønder?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 SteeN! 19 år siden

Filmen er bestemt ikke et hit.. Men den skal da ses :)
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#2 filmz-Bruce 19 år siden

Søndags mainstream action popcorn flick, ok hvis man lige vil slå fra et par timer. Men forvent ikke noget der er ligeså kontroversielt som originalen, som stadig er meget bedre, dog desværre ikke mht. lyd :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 erlandsen 19 år siden

Jeg synes nu jeg var ret godt underholdt, selvom originalen er bedre... :)
moi
Gravatar

#4 filmz-psmadsen 19 år siden

Hver sin smag... jeg syntes den var utrolig ringe med et elendigt ulogisk plot og en håndfuld kedelige todimensionelle karakterer. De første 20 min klarer filmen fint nok men lige pludseligt går det hele i stykker... Højest 2/6 herfra.
hehe
Gravatar

#5 Kram 19 år siden

Trist Ethan Hawke skal spille med i sådan en elendig film, han kunne ellers godt "blive til noget mere" i Hollywood, han var jo nu ret så god i Training Day, men der var Denzel selvfølgelig også med... Puha, Man on Fire, fantastisk fed film.

Anyways, ½/6 for denne film, I snyder eller fortryder ikke noget ved at gå glip af dette stykke næsehorns ekskrement.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#6 filmz-barnebarn 18 år siden

3/6 vil jeg give denne film.

Den mangler stemningen og musikken fra den originale, men den vinder nu alligevel de 3 stjerner for som #2 sagde "mainstream action popcorn flick" - og det er hvad den er, hverken mere eller mindre...
<hr>
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento

Skriv ny kommentar: