En gedigen actionfilm, der dog ikke rigtigt bringer noget nyt og revolutionerende frem i lyset. Den tekniske side er rigtig god og ekstramaterialet er godt. Der mangler måske en smule i kvantitet, men kvaliteten er i orden, når man ellers får dechifreret Richets udtalelser på kommentarsporet. Alt i alt en udgivelse der sagtens kan stå på hylden, især hvis man er action fan.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 myggen 18 år siden

Bragende uenig i karakteren, filmen er så fyldt med plothuller så store du kunne få J-Los mås igennem på den brede led, at det er nok til at ødelægge filmen for mig, og jeg plejer godt at kunne tilgive et plothul eller to.

Edit: Nærlæste lige anmeldelsen, og 'utroværdigt' var egentlig det ord jeg ledte efter.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2938418189] 18 år siden

Jeg har ikke læst anmeldelsen, men jeg synes ikke selve filmen er karakteren værd. Den er jævnt kedelig og forholdvist forudsigelig hele vejen i gennem.
Gravatar

#3 filmz-div 18 år siden

der er jeg så ikke enig, jeg syntes derimod den var rigtig spændende og indterresandt, men hver sin smag jo !
"Cinderella Man"
Gravatar

#4 filmz-saudoo 18 år siden

Ja.. som #3 siger. Syntes jeg også filmen er god og kan sagtens følge den karakter der er given. :)
Gravatar

#5 filmz-saudoo 18 år siden

Glemte at sige, at jeg syntes sneen virker alt for kunstig.. :\
Gravatar

#6 azathoth 18 år siden

#5: På ekstramaterialet taler de faktisk om at det meste af sneen i udendørsscenerne er ægte sne. Du har nok bare vænnet dig til film-sne ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 pulse83 18 år siden

Den er vel udemærket. Men en film der er hurtigt glemt. Jeg syntes dog ikke at den er overdrevent forudsigelig.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#8 Bohemian 18 år siden

Jeg synes sgu den er fed nok, jeg kunne i hvert fald godt lide den. Laurence Fishburne erjoret sej i den IMO.
Free in serenity.
Gravatar

#9 johndoe 18 år siden

Forudsigelig og urealistisk. Alligevel hyggede jeg mig sgu meget godt. Okay underholdning og ikke meget andet. Iøvrigt blev det obligatoriske rapnummer leveret af KRS-One og ikke Ja Rule.
Gravatar

#10 filmz-Is 18 år siden

sej film der er godt action, jeg vil give den 4/6

Skriv ny kommentar: