Filmen er instrueret af Raja Gosnell, der tidligere har smølfet så elendige sager som “Big Mommas House”, “Scooby-Doo” og “Beverly Hills Chihuahua”. Her demonstrer han en lige så komplet mangel på indsigt i, hvordan man smølfer en god film, og ikke overraskende er den smølfet til med tis og pølle-vitser af den dårligste slags. Det er i det hele taget en deprimerende affære at overvære “Smøferne”, hvor selv de kære blå er berøvet enhver smølfecharme og i stedet fremstår som nogle umådeligt belastende og irriterende størrelser. Man sidder tilbage med en umådelig lyst til at få opklaret den ældgamle smølfegåde: Hvilken farve bliver en smølf egentlig, når man kvæler den?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dewin 12 år siden

Oh no... min knejt på 4 år har glædet sig til at se denne her, og jeg har allerede lovet at tage med ham ind... jeg må vel anse det som en slags manddomsprøve :-/
Gravatar

#12 Nicki52 12 år siden

Søren Ildved=Neger Smølf

Smølf dit navn

Jeg er H.A. Smølf
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 Patriarch 12 år siden

Jeg sprang ned til karakteren og tænkte "bare det ikke er er Søren der har anmeldt den - det er sgu ikke ok det er han der hænger på den"... så tjekkede jeg efter.

Stakkels Søren :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 JannikAnd 12 år siden

Nicki52 (12) skrev:
Søren Ildved=Neger Smølf

Smølf dit navn

Jeg er H.A. Smølf
Jeg er Homo Smølf!!! Fuck af...
Gravatar

#15 Hr. Nielsen 12 år siden

Ha ha ha ha, det var hvad man måtte smølfe af en sådan film desværre, men en irriterende smølfagtig sjov anmeldelse!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16 zamm- 12 år siden

Hold smølf, hvor var den smølfe-sjov, den anmeldelse! Jeg holder mig da bare på smølfe-afstand af dette maksmølfeværk!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#17 dyg 12 år siden

Westlife Smølf?! Wtf...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 Nicki52 12 år siden

JannikAnd (14) skrev:
Nicki52 (12) skrev:
Søren Ildved=Neger Smølf

Smølf dit navn

Jeg er H.A. Smølf
Jeg er Homo Smølf!!! Fuck af...

Du skal kun skrive for- og efternavn. Så er du Glemsomme Smølf.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#19 Kruse 12 år siden

Ofir Smølf her....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#20 Slettet Bruger [3253959082] 12 år siden

Jeg vidste gudsmølfeme, at denne tråd ville se sådan her ud. Denne film kan smølfe mig et vist sted.
Danish representative at the 68th Venice Film Festival.

Skriv ny kommentar: