Filmen er instrueret af Raja Gosnell, der tidligere har smølfet så elendige sager som “Big Mommas House”, “Scooby-Doo” og “Beverly Hills Chihuahua”. Her demonstrer han en lige så komplet mangel på indsigt i, hvordan man smølfer en god film, og ikke overraskende er den smølfet til med tis og pølle-vitser af den dårligste slags. Det er i det hele taget en deprimerende affære at overvære “Smøferne”, hvor selv de kære blå er berøvet enhver smølfecharme og i stedet fremstår som nogle umådeligt belastende og irriterende størrelser. Man sidder tilbage med en umådelig lyst til at få opklaret den ældgamle smølfegåde: Hvilken farve bliver en smølf egentlig, når man kvæler den?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 12 år siden

#34 Jeg er også Skønne Smølf, og jeg er sikker på, at vi ikke hedder det samme!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 Sweetiebellefan 12 år siden

Noooo!

Verden går under!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#43 MOVIE1000 12 år siden

Mit navn bliver til Bolle Smølf??????? O_O
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44 Batsy 12 år siden

Nicki52 (40) skrev:
Kan du ikke selv se det?
Mit profil billede oder was
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#45 Nicki52 12 år siden

#43
Testen fortæller lidt om dig selv. Movie1000 boller alt hvad der bevæger sig (undtagen familie), Collateral og Lord Beefy Jerky er optaget af deres udseende, wimmie og jannikands mor er æbleglade, Jannik Snd er enten skabsbøsse eller bøssede,. Kan I følge mig?

Hvis det passer er jeg virkelig H.A. Smølf. Der er vist også en pruttesmølf.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#46 Djarnis 12 år siden

4 stjerner fra Henning Høgh i BT?! Er der andre end mig, der undrer sig en kende over hans til tider umenneskelige mange stjerner til miserable makværk??
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#47 The Insider 12 år siden

#46, absolut ikke. Det er sjældent, at mainstream-makværker ikke belønnes med 4-6 stjerner af Høeg. Jeg er stadigvæk forundret over, at han betegnede "Transformers" (som han i øvrigt gav 6 stjerner) som "underholdning af så høj klasse, at vi skal hele vejen tilbage til Steven Speilbergs 'Nærkontakt af Tredie Grad' for ar finde en tilsvarende blockbuster." Det er selvfølgelig helt fair, at han kan lide filmen, men at den er bedre end "Raiders of the Lost Ark", "The Empire Strikes Back", "Die Hard" og alle de andre blockbusters fra 1978 til 2007? Ah...
War. War never changes.
Gravatar

#48 Batsy 12 år siden

The Insider (47) skrev:
#46, absolut ikke. Det er sjældent, at mainstream-makværker ikke belønnes med 4-6 stjerner af Høeg. Jeg er stadigvæk forundret over, at han betegnede "Transformers" (som han i øvrigt gav 6 stjerner) som "underholdning af så høj klasse, at vi skal hele vejen tilbage til Steven Speilbergs 'Nærkontakt af Tredie Grad' for ar finde en tilsvarende blockbuster." Det er selvfølgelig helt fair, at han kan lide filmen, men at den er bedre end "Raiders of the Lost Ark", "The Empire Strikes Back", "Die Hard" og alle de andre blockbusters fra 1978 til 2007? Ah...



I like him

hehe, ej mener ikke Trans 3 er bedre end de du nævner, men god popcurnzflick er det ihvertfald, fremragende underholdning middelmådigt plot, i det mindste bedre en 2'erens plot
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#49 Lord Beef Jerky 12 år siden

#45 Haha epic! Jeg går ikke sen skid op i mit udseende... well, jeg elsker farverige sko, og har en del... skulle vel have heddet Sko Smølf.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#50 Djarnis 12 år siden

Hov, i min tilstand af furios frådende galskab og manglende forståelse, over at manden gav Season Of The Witch 3 store flotte stjerner, kom jeg vist til at kalde ham Høgh istedet for Høeg.
#47 Haha, den udmelding forklarer jo så det hele...
Unk...unk...There´s no name on it.

Skriv ny kommentar: